loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

سایت رسمی گلزاریا , محمدرضا گلزار سوپر استار خوب کشورمان که خواننده ای محبوب است.در این سایت اخبار و دانلودهای محمدرضا گلزار منعکس می شود.

fatima بازدید : 488 دوشنبه 21 بهمن 1392 زمان : نظرات (0)

«سال‌ها بزرگتر از سنش برخورد می‌کند. به نظر من یک بازیگر قبل از اینکه بازیگر باشد باید انسان خوبی باشد . آنجا است که خدا دستش را می‌گیرد ... »


 پوران  درخشنده  کار گردان مطرح سینما چندی پیش در یادداشتی که در نشریه هفت نگاه منتشر شد به اظهار نظر درباره محمدرضا گلزار پرداخت. خانم  درخشنده  در یادداشت خود نوشته بود: این گلزار واقعی است. از جنس مردم بودن کمکش کرده که بهترین باشد.  من گلزار را در تورنتو دیدم پیش از ان فکر نمی کردم آنقدر مردمی باشد . سرشار از انرژی با مردم ارتباط می‌گرفت. او خیلی زود جای خود را دل مردم باز کرد . اخلاقیاتش با بیشتر هم سالانش فرق می‌کند. سال‌ها بزرگتر از سنش برخورد می‌کند. به نظر من یک بازیگر قبل از اینکه بازیگر باشد باید انسان خوبی باشد   آنجا است که خدا دستش را می‌گیرد . اگر انسان خوبی بود جایگاه اش در میان مردم تثبیت می‌شود . وقتی مردم جایگاهش را انتخاب کنند ماندگار می شود . حالا اگر ارتشی به را بیفتد که او را از آنچه که هست پایین‌تر بیاورند - نمی‌توانند . کسی آن بالا هوایش را دارد که هیچ کس نمی تواند با خواست او جنگ کند. خدا می‌خواهد که رضا موفق شود . چون لایق موقعیتی است که در آن قرار گرفته است.  موفق است چون فرد توانایی است که می داند چه حرفی را چه لحظه‌ای بزند و چه کاری را چه وقتی انجام دهد . خوب فکر می‌کند و قدرت تصمیم گیری بالایی دارد.

fatima بازدید : 481 جمعه 18 بهمن 1392 زمان : نظرات (0)

 

روز 6 بهمن ماه 1392 ،

همه گلزاریا فکر میکردیم که یه روز معمولیه دیگه رو شروع کردیم...یه روز معمولی بدون هیچ خبر گلزاری..تا اینکه یه بمب خبری اینترنتو پر کرد و عرض چند ساعت  تو صدر اخبار قرار گرفت و دل همه گلزاریا رو شاد..«محمدرضا گلزار برای بار سوم و به صورت جدی موزیک زیبایی را برای طرفدارانشان در رادیو جوان گذاشتند»...

کلیپ ترانه ایشون ( کارو به اینجا رسوندی ) همه گلزاریا رو به وجد آورده بود....

همه کیفور اهنگ زیبای عمو رضا بودیم که پسر خوب سینمای ایران یه بار دیگه جو روترکوندو خبر بازیش تو فیلم کارگردان باسابقه ی سینما بهمن فرمان ارا همه جا سر زبونا افتاد و به بیانی ایران رو ترکوند . گلزار بار دیگه جلوی دوربین ظاهر شد تا بعد از مدتها دل مردم و طرفداران راستینش رو شاد کنه و بار دیگه استعداد هنریش رو به رخ بکشه.

بعد از بمب خبری 12 بهمن حالاااااااااااااااااااا یه خبر گلزاری دیگه..

جیجیجیجینگگگگگگ

به میدان رفتن والیبال هنرمندان این بار با حضور محمدرضا گلزار هنرپیشه ، خواننده ، نوازنده ، و ورزشکار محبوب کشور...

خداییش این پسر همه چی تمومه ها

حالا از 1 تا 20 چند میدی به این گل پسر؟؟؟؟


 

fatima بازدید : 434 شنبه 21 دی 1392 زمان : نظرات (0)

آرشیو قدیمی

شایعه ای نو برای تک سوپراستار سینمای ایران:

اعضای تیم ملی اسکی ایران برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی ونکوور زیر نظر محمد رضا گلزار ، سوپراستار سینمای ایران تمرین می کنند.
با توافق فدراسیون اسکی ایران و باشگاه ارتعاشات صنعتی ، این تیم 6 ملی پوش تیم ملی اسکی ایران را جذب کرد تا در لیگ ایران شرکت کنند ، 6 ورزشکاری که سهمیه حضور در المپیک زمستانی ونکوور را بدست آورده اند و باید از دو ماه دیگر در این رقابت ها شرکت کنند.
بر این اساس بهشتیان مالک باشگاه ارتعاشات صنعتی که از دوستان صمیمی رضا گلزار سوپر استار جنجالی و محبوب سینمای ایران است ، از او خواسته تا در مقام مدیر فنی تیم اسکی ارتعاشات که همان تیم ملی اسکی ایران است باشد. این ستاره سینما پیش از این هم در دوران ممنوعیت فعالیت تصویری خود با تیم ارتعاشات در لیگ والیبال ایران حاضر می شد. گلزار که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان والیبال ایران را دشته ، مدارک مربیگری حرفه ای در رشته اسکی سرعت دارد و از معدود هنرپیشه هایی است که علاقه بسیاری به ورزش دارد.یکی از مسولان فدراسیون اسکی درباره تمرین ملی پوشان با گلزار می گوید:« ما مشکلات مالی داریم و این باشگاه پیش قدم شد تا بچه های مان با توان مالی بهتری به تمرینات بپردازند. قرارداد مان به این صورت است که هریک از بچه ها رقمی نزدیک به 7 تا 10 میلیون در سال از این شرکت می گیرند و در 10 تورنمنت شرکت می کنند. البته چون بچه های ما همه از ستاره های اسکی آسیا هستند در این تیم زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین می کنند و آقای گلزار هم در مقام مدیرفنی تیم در کنارشان خواهد بود.»
تیم ملی اسکی از فردا عازم اردوی بلغارستان می شود و تمریناتش را با رضا گلزار از روز 17 دی آغاز خواهد کرد.

 

fatima بازدید : 384 سه شنبه 17 دی 1392 زمان : نظرات (0)

محمد رضا گلزار در مصاحبه با روزنامه وطن امروز :من از گذشته والیبال را بشدت پیگیری کرده‌ام و از دوران نوجوانی در تیم‌های حرفه‌ای والیبال حضور داشته‌ام، نخستین مربی والیبال من سرمربی والیبال تیم ملی بوده؛ آقای حیدرخان. من در باشگاه‌های پاس، دیهیم، پارس‌خودرو و شیشه وگاز بازی کرده‌ام، زیر نظر استادانی مثل حسن نبی و فرهاد داخم که مربیان سوپر لیگ هستند کارکرده‌ام، اما صدافسوس، قبل از اینکه سابقه ورزشی مرا بررسی کنند، دست به حاشیه‌سازی می‌زنند.

 

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .