loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

آرشیو قدیمی شایعه ای نو برای تک سوپراستار سینمای ایران: اعضای تیم ملی اسکی ایران برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی ونکوور زیر نظر محمد رضا گلزار ، سوپراستار سینمای ایران تمرین می کنند. با توافق فد

fatima بازدید : 433 شنبه 21 دی 1392 زمان : نظرات (0)

آرشیو قدیمی

شایعه ای نو برای تک سوپراستار سینمای ایران:

اعضای تیم ملی اسکی ایران برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی ونکوور زیر نظر محمد رضا گلزار ، سوپراستار سینمای ایران تمرین می کنند.
با توافق فدراسیون اسکی ایران و باشگاه ارتعاشات صنعتی ، این تیم 6 ملی پوش تیم ملی اسکی ایران را جذب کرد تا در لیگ ایران شرکت کنند ، 6 ورزشکاری که سهمیه حضور در المپیک زمستانی ونکوور را بدست آورده اند و باید از دو ماه دیگر در این رقابت ها شرکت کنند.
بر این اساس بهشتیان مالک باشگاه ارتعاشات صنعتی که از دوستان صمیمی رضا گلزار سوپر استار جنجالی و محبوب سینمای ایران است ، از او خواسته تا در مقام مدیر فنی تیم اسکی ارتعاشات که همان تیم ملی اسکی ایران است باشد. این ستاره سینما پیش از این هم در دوران ممنوعیت فعالیت تصویری خود با تیم ارتعاشات در لیگ والیبال ایران حاضر می شد. گلزار که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان والیبال ایران را دشته ، مدارک مربیگری حرفه ای در رشته اسکی سرعت دارد و از معدود هنرپیشه هایی است که علاقه بسیاری به ورزش دارد.یکی از مسولان فدراسیون اسکی درباره تمرین ملی پوشان با گلزار می گوید:« ما مشکلات مالی داریم و این باشگاه پیش قدم شد تا بچه های مان با توان مالی بهتری به تمرینات بپردازند. قرارداد مان به این صورت است که هریک از بچه ها رقمی نزدیک به 7 تا 10 میلیون در سال از این شرکت می گیرند و در 10 تورنمنت شرکت می کنند. البته چون بچه های ما همه از ستاره های اسکی آسیا هستند در این تیم زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین می کنند و آقای گلزار هم در مقام مدیرفنی تیم در کنارشان خواهد بود.»
تیم ملی اسکی از فردا عازم اردوی بلغارستان می شود و تمریناتش را با رضا گلزار از روز 17 دی آغاز خواهد کرد.

 

 

09-12-17, 11:05 AM

پاسخ فدراسيون به شايعات
حضور گلزار در كادر فني تيم ملي اسكي تكذيب شد

خبرگزاري فارس: فدراسيون اسكي حضور ستاره سينما در كادر فني تيم ملي را تكذيب كرد.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، پس از آنكه خبري مبني بر حضور محمدرضا گلزار در سمت مدير فني تيم ارتعاشات صنعتي ايران براي حضور در ليگ برتر اسكي ايران از سوي خبرگزاري فارس منتشر شد؛ برخي سايت‌هاي خبري با استناد از اين خبر، برداشتي نادرست داشته و مدعي شدند: "اعضاي تيم ملي اسكي ايران براي حضور در مسابقات المپيك زمستاني ونكوور زير نظر محمد رضا گلزار، سوپراستار سينماي ايران تمرين مي‌كنند. "
همچنين در حالي كه تنها 3 ملي‌پوش به نام‌هاي عليداد ساوه‌شمشكي، حسين ساوه‌شمشكي و فاطمه كيادربندسري، قهرمانان تيم ملي اسكي ايران و از كانديداهاي حضور در المپيك زمستاني 2010 ونكور كانادا طي قراردادي به عضويت تيم ارتعاشات صنعتي درآمدند تا در ليگ برتر اسكي سال 88 اين تيم را همراهي كنند، اين سايت‌ها اشاره كرده‌اند: "با توافق فدراسيون اسكي ايران و باشگاه ارتعاشات صنعتي، اين تيم 6 ملي‌پوش تيم ملي اسكي ايران را جذب كرد تا در ليگ ايران شركت كنند، 6 ورزشكاري كه سهميه حضور در المپيك زمستاني ونكوور را به‌دست آورده‌اند و بايد از دو ماه ديگر در اين رقابت‌ها شركت كنند. "

بر همين اساس روابط عمومي فدراسيون اسكي در مقام پاسخگويي برآمده و ضمن تكذيب اين موضوع جوابيه زير را ارسال داشته است:
"احتراماً همانطور كه خاطر شريف مستحضر است در حوزه ورزش و امر خطير اطلاع‌رساني اصل و مبنا بر حقيقت است كه در سايه آن رسيدن به اهداف والاي انساني ورزش ميسر مي‌شود.
اين مهم از آنجايي كه طي چند هفته گذشته با تحريف اخبار فدراسيون اسكي و اتفاقات پيرامون آن كه نشأت از انتخابات و برگزاري مجمع اين فدراسيون بود‌ه، متأسفانه موجب انحراف افكار عمومي به ويژه ورزشكاران زمستاني و اسكي شده است.
از اين‌رو موقعيتي را ايجاد كرده‌ تا اعزام كاروان ورزشي جمهوري اسلامي ايران كه ثمرات فعاليت شبانه‌روزي 4 ساله ورزشكاران و دست‌اندركاران فدراسيون اسكي بوده را تحت‌الشعاع قرار داده و به نفع مخالفان خادمان اين رشته ورزشي در كشور و با روشي غيرحرفه‌اي اخباري كذب تهيه و در برخي سايت‌ها درج گردد.
لذا براي روشن شدن واقعيت موضوع و اذهاني كه به نوعي مخاطب ورزش و اسكي هستند در مورد اين خبر كه "بازيگر سينما مربي تيم ملي اسكي شد " لازم است اين توضيحات ارائه شود:
ارسال بيش از 50 خبر در مورد تيم ملي طي 2 ماه گذشته در دستور كار فدراسيون بوده كه اطلاع‌رساني دقيق از تيم ملي قبل از اعزام به المپيك صورت پذيرد. هم‌چنين آقاي موسي ساوه شمشكي از 3 سال قبل به سمت مديريت تيم‌هاي ملي كشور منصوب شدند و مشغول به كار هستند، آقاي رستم كلهر سرمربي گذشته تيم ملي به عنوان مدير فني تيم‌هاي ملي آقايان فعاليت مي‌نمايند كه در همين راستا اخيراً چندين خبر نيز در خصوص آقاي ايوان گربچاسكي قهرمان و مربي اسبق تيم ملي بلغارستان منتشر شده كه مربيگري تيم ملي را برعهده خواهند گرفت. بنابراين حضور آقاي گلزار در كادر تيم ملي خبري كاملا كذب است.
نگارنده مطلب متأسفانه اطلاعات نادرستي درج نموده چرا كه شركت ارتعاشات صنعتي ايران با مديريت آقاي شهيديان (در خبر بهشتيان آمده) با هدف حمايت از ورزش اسكي آن هم پس از حضور در واليبال به سراغ قهرمانان اسكي ايران آمده تا در راهي كه قدم گذاشته،‌ بتواند از سياست‌هاي شركت متبوع براي حمايت از ورزش اسكي برخوردار شود.
در خصوص داشتن مدرك مربيگري پس از پرس و جوهاي فراوان از شخص آقاي گلزار و مديريت خبري باشگاه مزبور مطلع شديم كه هيچ نوع اطلاع‌رساني در خصوص سمت مربيگري وي به رسانه‌ها نشده و ايشان به عنوان ستاره سينما و سابقه 10 ساله در اسكي و در تيم واليبال ارتعاشات قصد دارد تا به عنوان يك چهره هنري در كنار ورزشكاران اين رشته ورزشي موجبات تبليغات روحي و رواني ورزشكاران باشگاه ارتعاشات صنعتي را فراهم آورد كه موضوع هيچ‌گونه ارتباطي با كادر فني تيم‌هاي ملي ندارد.
هم‌چنين فدراسيون اسكي به لحاظ حمايت سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك در شرايط مطلوبي قرار دارد و تنها بنا بر رسالتي كه دارد حضور باشگاه‌ها را كه هر ساله با شوق و علاقه به فعاليت مي‌پردازند پشتيباني مي‌نمايد.
بنابراين خبر ضد و نقيض درج شده با اشاره به اين كه تيم ملي زيرنظر سرمربي تيم ملي تمرين مي‌كند و آقاي گلزار هم در مقام مدير فني؛ مجددا تأكيد مي‌شود كه نامبرده تنها در باشگاه سمت دارد و اين مسئوليت در زمان برگزاري مسابقات ليگ براي وي در باشگاه مربوطه مشهود خواهد بود نه در تمرينات تيم ملي كه مسئوليت آن برعهده فدراسيون اسكي تحت نظارت كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني خواهد بود.
هم‌چنين تاكنون باشگاه ارتعاشات صنعتي با 2 ورزشكار مرد و يك ورزشكار زن قرارداد رسمي را منعقد نموده كه به 6 ورزشكار اشاره شده است.
در خاتمه با تأكيد براي رفع هرگونه شائبه با پافشاري به لزوم پرهيز از مصالح فردي و شخصي به منافع عمومي و تشكيلاتي و تضعيف دست‌اندركاران و مديران دلسوز فدراسيون به ويژه ملي پوشان كه در مدت 60 روز مانده تا بازي‌هاي المپيك زمستاني شرايط حساسي را پشت سر مي‌گذارنند، حضور حاميان ورزشي را مي‌بايست به فال نيك گرفته و از همراهي هنرمندان و قهرمانان براي تحقق نتايج مطلوب فرهنگي و براي مصلحت ورزش كشور در دولت خدمتگذار دهم با ايجاد بستري مساعد و مناسب در حوزه خبررساني استقبال نمائيم.


برچسب ها سایت گلزاریا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .