loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

  8 چهره خبرساز سینمای ایران در سال      8 چهره خبرساز سینمای ایران در سال 88 - 7 محمدرضا گلزار؛ همیشه خبرساز  وقتی خبر دستمزد 90 میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای بازی د

RG بازدید : 422 شنبه 27 مهر 1392 زمان : نظرات (0)

 

8 چهره خبرساز سینمای ایران در سال

 

 

 

8 چهره خبرساز سینمای ایران در سال 88 - 7
محمدرضا گلزار؛ همیشه خبرساز

 وقتی خبر دستمزد 90 میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای بازی در یك نقش كوتاه در فیلم دموكراسی تو روز روشن (علی عطشانی) منتشر شد، نخستین واكنش‌ها آمیزه‌ای از انكار و ناباوری و حیرت بود. سپس وقتی خبر از سوی منابع موثق تایید شد، بسرعت موجی از اظهارنظرهای گوناگون به راه افتاد و گفتگوهای موافقان و مخالفان درباره این موضوع تیتر یك مطبوعات و پایگاه‌های اینترنتی را برای چند روز به خود اختصاص داد. نكته اینجاست كه نقش گلزار در فیلم دموكراسی تو روز روشن چندان اهمیتی در پیشبرد ماجراها ندارد و یك نقش فرعی تمام‌عیار است.

گلزار در این فیلم نقش فرشته مرگ را بازی می‌كند كه لباسی شبیه قهرمانان ماتریكس می‌پوشد و یك خودروی شیك گران‌قیمت هم دارد كه با آن سراغ آدم‌های رو به موت می‌رود تا روح‌شان را قبض كند. در همان روزهای انتشار رقم دستمزد گلزار، این توضیح نیز از گوشه و كنار شنیده می‌شد كه او برای فقط 3 جلسه حضور در صحنه فیلم 90 میلیون تومان دریافت كرده. اما كارگردان ضمن رد این خبر (كه ظاهرا از سوی عوامل فیلم به گوش رسانه‌ها رسیده بود) تأكید می‌كرد كه گلزار 10 جلسه چندساعته سر صحنه حاضر بوده و خود را كاملا در اختیار پروژه قرار داده است. موضوع وقتی داغ‌تر شد كه نشریه معتبر گاردین در گزارشی از رقم دستمزد مشهورترین بازیگران جهان، محمدرضا گلزار را جزو گران‌قیمت‌ترین بازیگران آسیا معرفی كرد كه برای هر فیلم نزدیك به 100 هزار دلار دریافت می‌كند.

گلزار امسال «دو خواهر» را نیز روی پرده سینماها داشت كه پس از ممنوع‌الفعالیت شدنش در سال گذشته، نخستین حضور سینمایی او بود. جالب است كه ممنوعیت فیلمسازان و سینماگران از همكاری با گلزار بر اثر اعتراضاتی بود كه درباره دستمزد بی‌حساب‌ ‌و كتاب این بازیگر برای حضور در فیلم «دو خواهر» به‌‌راه افتاده بود و حالا با «دموكراسی تو روز روشن» یك بار دیگر رقم دستمزد گلزار به سوژه مطبوعات تبدیل شده، اما این‌بار احتمالا جریمه‌ای در كار نخواهد بود.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .