loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

    محمد رضا گلزار ستاره مطرح سینمای ایران همواره محبوب علاقه مندان سینما بوده اما بسیاری از علاقه مندان سینما دوست دارند گلزار در فیلمهای شاخص فرهنگی و صاحب اندیشه و کارهای کارگردانان مطر

toghi بازدید : 443 دوشنبه 29 مهر 1392 زمان : نظرات (0)

 

 

محمد رضا گلزار ستاره مطرح سینمای ایران همواره محبوب علاقه مندان سینما بوده اما بسیاری از علاقه مندان سینما دوست دارند گلزار در فیلمهای شاخص فرهنگی و صاحب اندیشه و کارهای کارگردانان مطرح ایرانی هم حضور داشته باشد. حضوری که تاکنون به فیلم‌هایی چون بوتیک حمید نعمت الله و آتش بس تهمینه میلانی محدود بوده است. گزارش زیر مرور همه فیلمهایی است که تقدیریا حواشی مختلف مانع حضور گلزار در آن ها شد.

گلزار دوست داشت با حاتمی کیا کار کنم ولی نشد/

ابراهیم حاتمی کیا از کارگردانانی بوده که خود گلزار هم دوست داشته در فیلم او بازی کند. گلزار یکی از کاندیداهای بازی در فیلم دعوت بود. خود گلزار در گفت‌و‌گویی با بانی فیلم در اواخر سال ۸۶در پاسخ به سوالی که چرا همکاری با حاتمی‌کیا هم در دقیقه نود امکان پذیر نشد؟ می‌گوید: من قرارداد سفید هم امضاء کردم و واقعاً دوست داشتم با آقای حاتمی کیا کار کنم ولی به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

گلزار در پاسخ به سوال دیگری که ‌نمی‌خواهی به این دلایل اشاره کنی؟ می‌گوید: نه واقعاً لزومی ندارد. به هر حال سینما به هزار اما و اگر وابسته است.

 

گلزار در برابر مدیری و فرخ‌نژاد درسن پطرز بورگ/

  • بقیه در ادامه ...

 

 

امایکی دیگر از فیلمهایی که قرار بود گلزار در آن بازی کند فیلم سن پطرز بورگ افخمی بود. فیلمی که قرار بود ابتدا کمال تبریزی و سامان مقدم آن را بازی کنند. نقش مقابل گلزار رانیز قرار بود بازیگرانی چون پرستویی، فرخ‌نژاد و مهران مدیری بازی کنند که هیچ کدام از آن‌ها نشد وبازی گلزار هم منتفی شد.

ماجرای منتفی شدن ساخت فیلمی به کار گردانی محسن امیر یوسفی/

محسن امیر یوسفی که این روز‌ها فیلم تحسین شده آتشکار او وارد شبکه نمایش خانگی شده قرار بود فیلمی کمدی به تهیه کنندگی جمال ساداتیان و با بازی گلزار و مهران مدیری بازی کند. فیلمنامه این فیلم آنقدر جذاب بود که مهران مدیری و محمد رضا گلزار علاقه‌مند به بازی در آن بودند ولی تنها مشکلی که سرراه فیلم وجودداشت مشکل ممنوع الکاری گلزار بود که مانع از ساخت فیلم شد.

چرا گلزار درفیلم جیرانی بازی نکرد؟ /

اما فریدون جیرانی در تازه‌ترین اظهار نظر خود روایت جالبی از اینکه چرا گلزار در فیلم قصه پریا بازی نکردرا بازگو کرده است. به گفته فریدون جیرانی، محمد رضا گلزار پیشنهاد مرتضی شایسته برای یکی از نقشهای فیلم قصه پریا بوده که این پیشنهاد با مخالفت جیرانی مواجه شده است. ولی جیرانی به گفته خودش چون می‌دانست به دلیل مشکلی که گلزار با او دارد بازی نخواهد کرد این پیشنهاد را پذیرفت. بعد‌ها فیلمنامه برای گلزار فرستاده می‌شود و چند روز طول کشید تا گلزار فیلمنامه بخواند ونظرش را بدهد که به گفته جیرانی خوشبختانه گلزار بازی نکرد.

البته به اعتقاد فریدون جیرانی: گلزار تنها ستاره مرد سینمای ایران است که تماشاگران بابت دیدنش در هر فیلمی پول می‌دهند و سه روز اول فیلم را پرفروش می‌کند که اگر فیلم قصه وکار گردانی خوبی داشته باشد این فروش افزایش پیدا می‌کند. البته به گفته جیرانی گلزار به درد نقش فیلم جیرانی نمی‌خورد وخوب کاری کرد که بازی نکرد.

پذیرایی ساده ....

و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .