loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

  خبر این است: \" محمدرضا گلزار به فیلم مسعود كیمیایی پیوست. \" از شنیدن این خبر می‌توان فهمید كه مسعود كیمیایی می‌خواهد برای فیلم جدیدش سنگ سونامی  تمام بگذارد و حالا بعد از ستاره&

RG بازدید : 386 شنبه 27 مهر 1392 زمان : نظرات (1)

 

خبر این است: " محمدرضا گلزار به فیلم مسعود كیمیایی پیوست. " از شنیدن این خبر می‌توان فهمید كه مسعود كیمیایی می‌خواهد برای فیلم جدیدش سنگ سونامی  تمام بگذارد و حالا بعد از ستاره‌هایی مثل بهروز وثوقی ، فریبرز عرب‌نیا ، محمدرضا فروتن و حتی پولاد كیمیایی پسرش ، به سوپراستار سینما یعنی محمدرضا گلزار روی بیاورد.

 

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید

 

دنیا خمامی در روزنامه تماشا نوشت : شنیده‌ها حاكی از آن است كه پیش از این قرار بود كه فریبرز عرب‌نیا در نقش اصلی این فیلم نقش‌آفرینی كند كه گویا به خاطر تلخی چهره عرب‌نیا و شاید محبوب بودن گلزار، مسعود كیمیایی این‌بار رضایت داده كه چهره فیلمش را تجاری‌تر انتخاب كند.

 

 

 

 اگر در كارنامه كاری گلزار نیم نگاهی بیندازید می‌بینید كه جای خالی نام كارگردانان بزرگ سینما در آن خودنمایی می‌كند ؛ نام‌هایی مثل داریوش مهرجویی ، بهمن فرمان‌آرا ، ابراهیم حاتمی‌كیا و... كه شاید با برخی از آنها حتی تا پای قرارداد هم رفت اما همكاری‌اش با آنها میسر نشد. او در برخی از مصاحبه‌هایش عنوان كرده كه چرا همكاری‌اش با این كارگردانان اتفاق نیفتاده است. طبق گفته محمدرضا شرفی نیا در یک گفت و گو، گلزار برای نقش معتاد «میهمان مامان» داریوش مهرجویی انتخاب شده بود. اما در نهایت ته‌ریشش دردسرساز می‌شود. او به خاطر بازی در «كما» ته‌ریشش را می‌زند و همین باعث ناراحتی عوامل می‌شود و در نهایت پارسا پیروزفر را جایگزین او می‌كنند. او در فیلم "دعوت "حاتمی‌كیا هم بنا بود بازی كند و حتی قراردادش را هم سفید امضا كرد. اما آن هم به دلایلی كه هیچ‌وقت فاش نشد، رخ نداد. اما مهم‌ترین بدشانسی عمر كاری گلزار وقتی اتفاق می‌افتد كه نمی تواند با بهرام بیضایی كار كند. برای «لبه پرتگاه» گلزار با حمید اعتباریان تهیه‌كننده این فیلم هم قرارداد بسته بود تا جای سه نقش در این فیلم بازی كند و رودروی مهران مدیری قرار بگیرد. او حتی متن را هم واو به واو حفظ كرده بود. اما این بار به دلایل دعواها و اختلافاتی كه بین اعتباریان و بیضایی رخ می‌دهد گلزار نمی‌تواند در لبه پرتگاه بازی كند. اگر خیال كردید كه بدشانسی‌های محمدرضا گلزار به همین 3 فیلم خلاصه می‌شود، سخت در اشتباهید. او قرار بود در نقصه پریا» ، «آتشكار» و «سن‌پطرزبورگ» هم بازی كند ولی نشد كه نشد. همین موضوع است كه باعث می‌شود كه منتظر بمانیم و ببینیم كه حالا مسعود كیمیایی هم این شانس را از گلزار می‌گیرد یا باعث اتفاقی بزرگ از تغییر مسیر دادن او از سینمای تجاری به سمت سینمایی مهم‌تر و البته قابل تامل‌تر می‌شود؟ 

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد كه بدانید كه از اطرافیان كیمیایی شنیدیم كه «سونامی‌»احتمالاً به خاطر موضوع حساس و تند اجتماعی كه دارد مهم‌ترین ساخته مسعود كیمیایی بعد از انقلاب لقب خواهد گرفت ، البته آن طور كه ما خبر داریم، این فیلم موضوعش كمی مطبوعاتی است و دلیل آن هم نقشی است كه دختر قصه دارد كه گفته می‌شود خبرنگار است. در پایان درباره سونامی باید گفت كه كیمیایی در حال حاضر مشغول بازنویسی این فیلمنامه است تا آن را به سلیقه خودش نزدیك كند و اگر اتفاق خاصی نیفتد او فیلمنامه را طی دو هفته آینده به ارشاد برای در یافت پروانه ساخت تحویل می‌دهد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط RG_ manager در تاریخ 1393/11/06 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااام .دوستان اینجا باکس نظرات عشق تعطیل نیست هر کی نظری داره اینجا بگه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .