loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

نسخه‌ هندی « سلام بمبئی » چند پلان بیشتر از نسخه‌ی ایرانی دارد.نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌تان در زمینه‌ی میزان فروش و استقبال از فیلم چگونه است، گفت

RG بازدید : 310 چهارشنبه 19 آبان 1395 زمان : نظرات (0)

نسخه‌ هندی « سلام بمبئی » چند پلان بیشتر از نسخه‌ی ایرانی دارد.نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌تان در زمینه‌ی میزان فروش و استقبال از فیلم چگونه است، گفت: بازتاب‌هایی که تاکنون از مردم دریافت کرده‌ایم خبر از استقبال خوب می‌دهد و من امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته سینما قابل پیش‌بینی نیست 

 

نسخه‌ی هندی « سلام بمبئی » چند پلان بیشتر از نسخه‌ی ایرانی دارد

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم « سلام بمبئی » که از ۱۱ آذرماه روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت،درباره‌ی ساخت قسمت دوم فیلم و تفاوت‌های نسخه‌ی ایرانی و هندی « سلام بمبئی » توضیح داد.
او ادامه داد: فیلم « سلام بمبئی » از ابتدای کار یعنی از مرحله‌ی نگارش تا پایان به صورت مشترک میان دو کشور جلو رفته است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در هر دو کشور اکران و نظر هر دو کشور تامین شود. به همین دلیل این فیلم به عنوان اولین کار مشترک، کمی سختی داشت. قدری از مسیر برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بودیم به ویژه از لحاظ مالی و زمانی خارج شدیم اما در نهایت موفق شدیم که فیلم را به پایان برسانیم.


نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌تان در زمینه‌ی میزان فروش و استقبال از فیلم چگونه است، گفت: بازتاب‌هایی که تاکنون از مردم دریافت کرده‌ایم خبر از استقبال خوب می‌دهد و من امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته سینما قابل پیش‌بینی نیست و گاهی می‌بینیم که یک فیلم خوب فروش مناسبی ندارد در حالی که یک فیلم بد فروش خیلی خوبی دارد. ما خود به خود شرایط بدی برای اکران داریم اما سعی می‌کنیم از حداقل شرایط به خوبی بهره‌برداری کنیم.


درباره‌ی برنامه‌های تبلیغاتی‌اش برای فیلم «سلام بمبئی» گفت: برای پخش تیزرهایمان از سازمان صدا و سیما درخواست همکاری داشته‌ایم. از رسانه‌ها و سایت‌های خبری تقاضای همکاری کرده‌ایم تا با ایجاد موج‌های خبری در کنار ما باشند، با برخی از تلویزیون‌های اینترنتی هم صحبت‌هایی کرده‌ایم تا در بحث تبلیغات ما را همراهی کنند. درباره‌‌ی یبیلبوردهای شهری هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و ممکن است بیلبورد نداشته باشیم.


نوروزبیگی وجود دو نسخه متفاوت برای اکران در ایران و هند توضیح داد:مدت زمان هر دو نسخه به یک اندازه است. فقط نسخه‌ی هند چند پلان تصویری بیشتر دارد. هر دو نسخه موسیقی دارد اما رقص و آواز در نسخه‌ی هند کمی بیشتر است.

او در پایان در مورد نسخه‌ی VOD فیلم « سلام بمبئی » گفت: شرکت‌های مختلف پیشنهاد خرید نسخه‌ی VOD فیلم را مطرح کرده‌اند اما با هیچ یک از آنها هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.با هر کدام که شرابط بهتری داشته باشند قرارداد خواهیم بست.
منبع: فیلم نت
۹۵/۸/۱۹

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .