loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

  راز بزرگ گلزار برای ستاره شدن   خودتان چه تعریفی از ((ستاره)) در ذهن دارید؟ به نظر شما برای ستاره بودن باید چه مشخصاتی داشت؟ محمدرضاگلزار:ستارهیعنی یکی از آدم های همین جامع

toghi بازدید : 1550 پنجشنبه 02 آبان 1392 زمان : نظرات (0)

 

راز بزرگ گلزار برای ستاره شدن

 

  • خودتان چه تعریفی از ((ستاره)) در ذهن دارید؟ به نظر شما برای ستاره بودن باید چه مشخصاتی داشت؟

محمدرضاگلزار:ستارهیعنی یکی از آدم های همین جامعه که در کنار ما رشد کرده و در حال وهوای مانفس کشیده٬ ولی به دلایل مختلف بیشتر از بقیه ی مردم ٬دوستش دارند. حالااین دوست داشتن می تواند به هنر آن فرد مربوط باشد٬یا توانایی های ورزشی٬یا حضورش در عرصه ی سیاست و علم و دانش و مسایل این چنینی . به هر حال٬ستاره یعنی یکی از خودمان که بیشتر از بقیه می شناسیم و بیشتر دوستش داریم.

  • به نظر شما مردم ستاره هایشان را براساس چه ویژگی هاو مولفه هایی انتخاب و آنهارا به چهره ی محبوب جامعه تبدیل می کنند؟

محمدرضاگلزار:هیچکس هیچ وقت نمی تواند بفهمد چرا کسی ستاره می شود .در مورد ورزش شاید بشودقهرمان شد ولی قهرمان های زیادی داریم که بین مردم ستاره نشدند .این یکراز بزرگ است که هنوز کسی ازش خبردار نشده . وگرنه تا به حال هر روز یک نفرستاره می شد ! فقط می توانم این بکته را بگویم (که شاید هم تکراری باشد ودر مصابحه های قبلی هم گفته باشم ولی به نظرم نکته ی مهمی است)٬مردم  حسحال آدم را از فاصله هایی خیلی دور واز پشت لنز دوربین هم درک می کنند ونسبت به آن واکنش نشان می دهند. این بخشی از آن راز بزرگ است که باعث میشود یک نفر ستاره شود.

  • بازیگران معروف و محبوب سینما ی ایران به دلیل فروش خوب فیلم هایشان ٬موقعیتمتفاوتی در سینمای ایران پیدا کرده اند. این موقعیت متفاوت چه امکاناتومزایایی در اختیار بازیگرهای معروف می گذارد؟

محمدرضاگلزار:بعضیوقتها ستاره های سینما امکان انتخاب بهتر و بیش تری دارند٬شاید بتوانندبخشی از شرایط تولید را کنترل و نظارت کنند ودر نهایت روی کیفیت محصولنهایی تاثیر بگذارند. از نظر مالی هم طبیعتا دستمزدهایی می گیرند که بادیگر اهالی سینما قابل مقایسه نیست ... هر چند همین جا به همه ی خوانندگانمجله اطمینان می دهم که دستمزد های سینمای ایران در مقابل آمار وارقامتجارت امروز ایران اصلا وابدا قابل گفتن نیست!

  • از این که یک گروه از افراد مختلف پشت صحنه کار می کنند ٬اما فقط تصویر و صدای شما روی پرده ی سینما دیده می شود ٬چه حساسی دارید؟

محمدرضاگلزار:بهشدت احساس مسئولیت می کنم و برای همین است که همیشه دنبال این بودم که طرحهایی پیشنهاد یا اجرا کنم که این نیرو های دوست داشتنی هم به حق شانبرسند. امیدوارم با طرحی که این روزها در دست برسی و اجرا دارم ٬دست اندرکاران پشت صحنه هم اخبار خوشحال کننده ای در این زمینه بشنوند.

  • اگر امکان آزادی ٬قبل از محبوبیت در سینما را داشتید٬ چه کارهایی را جدی تر انجام می دادید؟

محمدرضاگلزار:اگر تا این حد گرفتار سینما نمی شدم ٬حتما موسیقی و ورزش را جدی تر و بیشتر از این دنبال می کردم.

  • آیا بازیگری هست که در فیلم هایتان از کار او الگو برداری کنید یا در فیلم های خاصی از آن نقشها و بازیگر ها کمک بگیرید؟

محمدرضاگلزار:هربازیگری که خوب بازی کند واز تماشا کردن بازیش در قالب یک نقش لذت ببرمالگوی من در سینماست خمیشه موقع بازی در فیلم ها بر اساس فیلم نامه ونقش٬چند تا از فیلم هایی را که شخصیت ها و حال وهوای مشابهی دارد می بینم.دیدن این فیلم ها و کار بازیگرهای آن نقش ها خیلی کمکم می کند .

  • آ یا این جمله ی معروف را قبول دارید که (ستاره های هر جامعه الگوی جوانان آن جامعه هستند)؟ 

محمدرضاگلزار:ستارهها ممکن است الگوی جوانان جامعه باشند اما این وظیفه را خودشان قبول نکردهاند و جامعه و اطرافیان به دوش آنها گذاشته اند برای همین است که یکبازیگر مشهور ناخودآگاه از خیلی چیزها محروم می شود و خیلی کارهای معمولزندگی برایش دشوار خواهد بود شاید بهتر باشد جمله را اینطور اصلاح کنم که"ستارگان می توانند الگوی جوانان باشند اما نه همیشه ٬نه همه جا ٬ونه درمورد همه چیز "... وظیفه ی الگو بودن درباره ی ستاره ی سینما مسئولیت سخت وسنگینی است و زندگی ستاره ها را مشکل می کند و تحت الشعاع قرار می دهد امااز طرف دیگر طبیعیست که وقتی جوانی عکس و پوستر یک شخصیت را روی دیواراتاقش می زند از او انتظار خیلی چیزها دارد.

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترانه در تاریخ 1392/08/05 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

تو سوپر ستاره هستی عزیزم
پاسخ : (y)


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .