زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 12:50 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 223
نویسنده پیام
fakhteh آفلاین


ارسال‌ها : 903
عضویت: 27 /7 /1392
سن: 27
تشکرها : 1475
تشکر شده : 1780
کاربران اخراجی سایت گلزاریا
کاربران اخراجی انجمن و سایت گلزاریا به شرح زیر اعلام میگردند
1- مژگان افشار ( به دلیل بی کفایتی و فساد اخلاقی ) اقدام به فاش کردن رمزهای انجمن و اینستاگرام نموده و امانت در خیانت کرده است . علاوه بر اینکه توهم طرفداری نیز پیدا کرده بود .
2- مائده لطفی ( امانت در خیانت و نفوذی شمریا ) این فرد منفور و احمق با نفوذ در سایت گلزاریا سعی در بد جلوه دادن سایت گلزاریا نمود .
*3- شیما رحمان : موذی ترین , کثیف ترین , سو استفاده کن ترین کاربری که تو عمرم دیدم . + گیرایی فوق العاده پایین با اشکالات بالا در ارسال مطالب بعد از اینهمه وقت و انرژی . واقعا متاسفم که سعی داشت پیج کمکی سایت گلزاریا رو از آن خود کنه در حالیکه محمدرضا گلزار به اسم اینکه پیج کمکی گلزاریا است فالو اش کرد . این زن توهم برش داشته . محمدرضا گلزار هرگز از خانومهایی که ازدواج کردند حمایت نمیکنه , سیاست کاریش اینطوریه . ایشون هرگز در اینستاگرام زن متاهل رو به اسم طرفدار یا غیر طرفدار فالللللللللو نمییییییییییییییی کنند .

این افراد از اعتماد مدیر سایت گلزاریا سو استفاده کردند و به عنوان دشمن محمدرضا گلزار معرفی میگردند . واقعا متاسفم برای کسانی که این افراد برای آنها کار میکنند .
خدا یا شفاشون دهد یا نابودشان کند .

سن قانونی 18 سال تمام . بلوغ فکری
این افراد 18 سال تمام را رد کرده اند پس متهم هستند .
متاسفم برای والدینشون

امضای کاربر : سایت شعر و دلنوشته و دکلمه 
www.elahefakhteh.ir
سه شنبه 16 دی 1393 - 21:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از fakhteh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: elham & sali &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند