زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 12:43 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 402
نویسنده پیام
maryam2000 آفلاین



عضویت: 7 /10 /1393

تشکر شده : 337
رازهای رفتاری ماه فروردین
رازهای رفتاری متولد فروردین
در کارهای خصوصی متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد ، متولدين فروردين ماه به دنبال ارضاي خواسته‌ها وتوقعات خود هستند و در اين زمينه، بسيار خودمحور و خودبين به شمار مي‌آيند.
هرگز نگذاريد متولدين فروردين ماه به راحتي دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آساني نيز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان ميکنند.
آنها به سمت افرادي جذب ميشوند که شخصيتي مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز براي آنها به منزله آغازي جديد است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غيرمنتظره از سوي آنها کنيد.
در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شويد و هميشه آنها را تحسين کنيد و به وجودشان افتخار نماييد.
هرگز مزاحم آنها نشويد و در کارهاي خصوصيشان دخالت نکنيد و آنها را مورد انتقاد قرار ندهيد ؛ دوستانشان را بپذيريد و از آنها خرده نگيريد.
هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگيريد و اگر به درخواست‌هاي آنها، پاسخ منفي دهيد، بايد منتظر مشاهده واکنش‌هايي بسيار تند و غيرمنطقي از سوي آنها باشيد .

جمعه 25 بهمن 1392 - 22:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 4 کاربر از maryam2000 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: havadar4 & fakhteh & aysa & goliiiiiiiii &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند