زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 12:29 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 174
نویسنده پیام
fakhteh آفلاین


ارسال‌ها : 903
عضویت: 27 /7 /1392
سن: 27
تشکرها : 1475
تشکر شده : 1780
فال پنج شنبه هفدهم مهرماه سال 1393
[tr][td]نام ماه فال پنج شنبه هفدهم مهرماه سال 1393
فروردين امروز كمي سخت و مشكل است، شايد با همسرتان دچار مشكل شويد. شايد تغييرات مفيدي ايجاد شود و شما اطلاعاتي به دست آوريد كه ديگران متوجه آن نشده اند.
ارديبهشت اخیراً با سختی ها و مشکلات زیادی روبرو بوده اید.شاید امروز تسلیم شوید.اما من فکر می کنم این روش درستی نیست و خودتان هم این را قبول دارید.
خرداد اطرافيان شما بسيار پرانرژي هستند و شور و شوق زيادي دارند با آنها رقابت كنيد و بهتر است كمي استراحت كنيد و كارها را به دست آنها بسپاريد. اگر اين كار را انجام دهيد همه چيز به خوبي پيش مي رود.
تير انجام کارهای همیشگی و متداول کمی بیش از همیشه طول می کشد زیرا امروز هر جا می روید یک آشنا می بینید و هم تمایل دارند با شما صحبت کنند. شما معمولاً کم پیش می آید که غیبت نکنید بنابراین از صحبت با او ناراحت نمی شوید.
مرداد منتظر يك روز شاد و لذت بخش و پر از معاشرت باشيد، شما متمايليد كه با شوخ طبعي و گفتگوهاي جالب خود بدرخشيد و همه را مبهوت خود كنيد. اگر مي خواهيد كه از كسي درخواستي بكنيد و يا قصد همكاري داريد، از فوايد امروز استفاده كرده و توانايي معاشرت خود را به كار ببريد، چرا كه براي آنها خلاص شدن از دست شما تقريباُ غير ممكن است!
شهريور همه کارها را با دقت انجام می دهید.وقتی را برای انجام کارهای اداری قرار دهید زیرا چشمان تیزببین شما نکات ریز را به خوبی می بیند.اگر پولی برای خانه می خواهید خرج کنید یا چیزی می خرید امروز روز خوبی برای این کار است.
مهر امروز ذهن شما درگیر جزئیات و نکات ریز می باشد و شما را قادر می سازد که هر نکته ریز و مهمی که باعث ایجاد مشکل شده را بیابید.ممکن است نتوانید این وضع ذهنی خود را برای مدت زیادی نگه دارید پس حالا که دارای آن هستید استفاده کنید.هم چنین امروز روز خوبی برای خواندن اوراق کاری و چک کردن اشتباهات احتمالی و یا خواندن مدارک و یادداشتهای کوچک می باشد.
آبان امروز فعالیت اجتماعی شما زیاد است.اگر شخصی را برای شام دعوت می کنید حتماً از این هم نشینی لذت می برید.معاشرت با افرادی که با آن ها احساس راحتی می کنید بسیار عالی است.محبوبیت زیادی بین دیگران پیدا می کنید.
آذر چون سياره كند پلوتو از خانه شما در حال عبور است شما در حال گذراندن يك دوره تغييرات مي باشيد. اين مي تواند شامل تغييرات جديدي در قسمت زندگي شخصي و حرفه اي شما باشد كه بطور عمده اي طرز زندگي شما را تغيير مي دهد. اگر بتوانيد از جنبه هاي مثبت اين تغييرات در زندگي استفاده نمائيد خيلي بنفع شما خواهد بود. بايد بدانيد كه هر كسي كه عكس العمل منفي نسبت به تغييرات نشان مي دهد فقط بدليل ترس مي باشد.
دي امروز بيش تر حرف مي زنيد تا عمل. همه وقايع به نفع شما درجريان هستند اما در پشت پرده هستند. سعي كنيد صبور باشيد و همه چيز را خراب نكنيد.
بهمن امروز ستارگان همه نوع ارتباطی را همراهی می کنند و احتمال دارد افراد جدید و جالب زیادی را ملاقات کنید.تمایل زیادی دارید که آخر هفته با هواپیما سفر کنید و یا از امکان های جدیدی دیدن کنید حتی اگر نتوانید به سرزمین های خیلی دور بروید خوشحال می شوید که سعی تان را بکنید. چه کسی می داند که اگر از مدارتان خارج شوید چه چیزهایی را کشف می کنید.
اسفند اگر امروز مقداری کم احساس درهم گسیخته و عصبی دارید تا حد امکان از چهر های خانواده و کارهای روزانه دوری کنید.شما به مقدار تنوع و تحریک احتیاج دارید.حتی یک مبارزه .بنابراین به خودتان حتی بطور اجبار رنج نرسانید.خودتان به تنهایی وارد عمل شوید تا به ستارگان برسید.[/td][/tr]

امضای کاربر : سایت شعر و دلنوشته و دکلمه 
www.elahefakhteh.ir
پنجشنبه 17 مهر 1393 - 01:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند