زمان جاری : جمعه 08 تیر 1403 - 11:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 266
نویسنده پیام
fakhteh آفلاین


ارسال‌ها : 903
عضویت: 27 /7 /1392
سن: 27
تشکرها : 1475
تشکر شده : 1780
فال روزانه 13 / 07 / 1393


فروردین

امروز بهترین فرصت برای کسب و گردآوری اطلاعات موردنیاز در حوزه کاری است. اگر به فکر سرمایه گذاری هستید امروز بهترین فرصت برای مطالعه و تحقیق و پیگیری اخبار بازار سهام و مشورت گرفتن از کارشناسان اقتصادی است. شاید در حال حاضر احتمالات و ایده هایی در ذهن خود داشته باشید اما بهتر است بیشتر در مورد آنها مطالعه کنید و پیش از هر اقدامی حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. امروز از نظر احساسی تعادل چندانی ندارید. نمی دانید طرفتان را دوست دارید یا خیر! این تضاد در نتیجه شک و دودلی های شما است. اما نگران نباشید زیرا خیلی زود برطرف خواهند شد.

اردیبهشت

امروز سعی کنید بیشتر در اجتماع باشید. با دوستان، همکاران یا فرد موردعلاقه برنامه ریزی کنید و بیرون بروید. سعی کنید تا می توانید خوش بگذرانید و از این لحظه های شاد نهایت استفاده را ببرید. اگر با کسی مشکلی دارید، امروز می توانید این سوءبرداشت و ناراحتی را برطرف کنید. همه چیز را به طورواقعی و شفاف برایش شرح دهید تا دیگر هیچ ناراحتی و دلخوری میان شما باقی نماند. در رابطه عاطفی خود بهتر است از هم دور باشید. اگر ناراحتی ای میان شما به وجود آمده است با این فاصله کوتاه و موقتی کمرنگ شود یا از بین برود.

خرداد

امروز کارهای اداری شما بسیار سریع و بی دردسر انجام خواهند شد. این مساله باعث شادمانی شما می شود. در ضمن، انرژی بسیاری هم در فضا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود رابطه خود بهره بگیرید. با دوستان قرار بگذارید و بیرون بروید. حتی می توانید از فرصت پیش آمده برای مطالعه کتاب های مورد علاقه خود استفاده کنید. حال و هوای امروز انرژی مضاعفی به شما می دهد و می توانید در کنار فرد مورد علاقه خود لحظه های خوبی را سپری کنید.

تیر

امروز انرژی بسیاری در هوا جاری است. حال و هوای امروز شما را به گذشته های خوب می برد و تمایل دارید خاطرات و احساسات خوب گذشته خود را مرور کنید و با یادآوری آنها دوباره همان لذت ها را تجربه کنید. از این احساسات در جهت بهبود رابطه های خود بهره بگیرید. حتی می توانید شریک عاطفی مسایلی را مطرح خواهید کنید که او تاکنون از آنها خبری نداشته است و این سخنان همه باعث عمیق تر شدن ارتباط دو طرفه شما می شوند. بهتر است امروز کاملا صادق باشید و موجب اعتماد بیشتر او بشوید.

مرداد

امروز مهمان یا ملاقات های جالب توجهی دارید. این افراد یا کارشناس هستند یا از راه دور آمده اند. هر چه هست، ایده ها و دیدگاه های جالبی دارند و موجب خوشحالی شما می شوند. اطلاعات بسیاری از آنها کسب خواهید کرد. برای ارتقا این اطلاعات، به سراغ کتاب های منتشر شده در این زمینه بروید و سطح آگاهی خود را افزایش دهید. از نظر عشق و احساسات نیز باید بدانید شما فردی هستید که به معشوق خود حس مالکیت دارد. یعنی دوست دارد طرف مقابل فقط برای او باشد از ارتباط او با زن/مردهای دیگر بسیار دلگیر و پریشان می شوید. اما بهتر است این طرز فکر را تعدیل کنید تا رابطه بهتری با هم داشته باشید.

شهریور

امروز ملاقات های بسیار جالب و مفیدی خواهید داشت. این ملاقات یا به واسطه بیرون رفتن و شرکت در رویدادهای اجتماعی است، یا مهمان هایی در خانه خواهید داشت که سطح دانش یا تحصیلات بالایی دارند. این موجب خوشحالی زیاد شما می شود. زیرا می توانید از آنها در جهت تکمیل دانش خود استفاده کنید. این آشنایی برای کار شما بسیار مفید است. در روابط عاطفی خد اما دچار عدم تعادل هستید. نمی دانید دقیقا از رابطه خود چه می خواهید. این موجب می شود انواع و اقسام افکار به ذهنتان هجوم بیاورند. بهتر است کمی از فرد مورد علاقه تان دور باشید تا بتوانید این رابطه را حفظ کنید.

مهر

امروز بیشتر ذهن شما درگیر مسایل مالی و ارتقا سطح حقوق و درآمدتان است. برای این منظور، بهتر است در اینترنت نیز جست و جو کنید و همه راهکارهای لازم برای پیشبرد اهداف خود را بیاموزید. پیش از هر اقدامی مطالعه کافی داشه باشید و هر یک قدمی که بر می دارید، تا سه قدم آینده خود را پیش بینی کنید تا موفقیت خود را تضمین کنید. ملاقات با افراد کارشناس نیز در این مسیر می تواند برایتان مفید باشد. از نظر احساسی هنوز باخود به این نتیجه نرسیده اید که فرد ایده آل از نظر شما کیست و چه مشخصاتی باید داشته باشد. فردی که اکنون با او در ارتباط هستید را دوست دارید اما برخی تردیدها نیز در دلتان هست. اما مطمئن باشید در رابطه درست قرار دارید.

آبان

امروز بهتر است به فکر یادگیری مسایل مورد علاقه خود باشید و از انواع افکار و غافلگیری هایی که پیش می آیند، چیزهای جدیدی یاد بگیرید. اگر به دنبال تغییر وضعیت کنونی خود هستید، شاید بهتر باشد در آن زمینه مطالعه داشته باشید. می توانید با افراد کارشناس قرار ملاقات بگذارید و از کمک آنها نیز بهره بگیرید. امروز سرشار از احساس هستید و دوست دارید همه آن را با فرد مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید. البته مراقب باشید به حرف‌ های خود موجب ناراحتی او نشوید. رفتارهای عجولانه شما می توانید احساس امنیت را از او بگیرد.

آذر

امروز سرشار از انرژی های مثبت برای شما است. با دوستان یا اعضای خانواده قرار بگذارید و بیرون بروید. در جمع بودن نه تنها موجب بهبود روحیه شما که موجب ارتا سطح دانشتان نیز می شود. در کنار انسان های جدید می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه افکار، شغل یا اهداف خود به دست بیاورید که بسیار مفید واقع خواهند شد. برا یفرد مورد علاقه خود هدیه بخرید و او را غافلگیر کنید. سعی کنید وسیله ای را انتخاب کنید که بیشتر از همه دوست دارد.

دی

امروز هدف خود را شرکت در مراسم های اجتماعی بگذارید. بیرون بروید و در جمع انسان های جدید قرار بگیرید. از تغییر نهراسید. این را بدانید هر چه دایره دوستان خود را بیشتر کنید، سطح دانش و اطلاعات شما نیز گسترده تر خواهد شد. در کنار دوستان، لحظه های شاد و خوبی را تجربه خواهید کرد. اما از نظر احساسی کمی دچار سردرگمی هستید و نمی توانید برخی مسایل را تاب بیاورید و شرایط رابطه شما چندان پایدار به نظر نمی رسد. امروز بیشتر از اینکه از رابطه خود خوشحال باشید ناراحت و آزرده خواهید بود. بهتر است برای دوام این دوستی، چند روزی دور از هم باشید تا کمی اوضاع بهتر شود.

بهمن

شما اصولا به مسایل ماروایی علاقه زیادی دارید. امروز، این علاقه در نتیجه مطالعه کتاب یا ملاقات با افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، بیشتر می شود. در این زمینه مستنداتی نیز مشاهده خواهید کرد که بر میزان کنجکاوی و علاقه شما می افزاید. برای ارضای حس کنجکاوی خود می توانید کتاب یا مقاله های مرتبط مطالعه کنید. امروز احساسات دوگانه ای به عشق خود دارید. یک لحظه دوستش دارید و لحظه بعد سرد و بی تفاوت می شوید. بهتر است دست از دمدمی بودن بردارید تا رابطه تان حفظ شود.

اسفند

امروز احتمالا با دوستان یا آشنایان قدیمی ملاقات خواهید داشت. این مساله علاوه بر اینکه خوشحالتان می کند، اطلاعات یا مساله ای که مدت ها دنبال آن بوده اید را نیز به دست خواهید آورد. این تجدید دیدار برایتان بسیار خوشایند است. می توانید با مطالعه بیشتر در این زمینه، دقیقا به آن چه می خواستید، برسید. از نظر احساسی نیز امروز بسیار بی تفاوت خواهید بود و رفتن یا ماندن فرد مورد علاقه تان اهمیت چندانی برای شما ندارد. اما بهتر است این طور نباشید زیرا او شما را دوست دارد و نگران احوالات شما است. امروز هیچ تصمیمی در این رابطه نگیرید و همه چیز را به فردا موکول کنید. شاید کمی دوری به صورت موقت برای هر دو شما مفید باشد

امضای کاربر : سایت شعر و دلنوشته و دکلمه 
www.elahefakhteh.ir
یکشنبه 13 مهر 1393 - 19:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از fakhteh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mulud &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند