زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 12:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 236
نویسنده پیام
fakhteh آفلاین


ارسال‌ها : 903
عضویت: 27 /7 /1392
سن: 27
تشکرها : 1475
تشکر شده : 1780
تعهد نامه نویسندگان گلزاریا - اجباری
با سلام و احترام
سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار به نام RealGolzaria اولین سایت حمایت کننده از سوپر استار عزیز کشورمان محمدرضا گلزار است .
لذا برای درج پست ها از وسواس و نکته سنجی خاصی پیروی میکند که با سیاست مدیر سایت گلزاریا , بانو فاخته , پایه گذاری شده است .
شما نویسنده محترم ضمن خواندن مطالب کلی و آموزشی که در قسمت آموزش انجمن قرار گرفته است , بایست قوانین ذیل را رعایت کرده و نسبت به آن متعهد باشید .

  1. قرار دادن عکس ها و ویدیوهایی که لوگو طرفداران ( ریززار, محمدرضا گلزار و دیگر طرفداران) را دارند ممنوع است

  2. عکس های قرار داده شده بایست حتما در سایت لنزور یا پرشین گیگ آپلود شده باشد.

  3. قرار دادن اسم سایت گلزاریا و لوگو سایت گلزاریا روی عکس ها الزامی است .

  4. سایتهایی به عنوان منبع اطلاع رسانی قرار گرفته اند که فقط و فقط اخبار سایتهای نامبرده شده صحیح میباشد ( در قسمت آموزش انجمن , اسم سایت ها به همراه لینک ها قرار گرفته است ) . دیگر سایتها به دلیل اخبار نادرست و برای جلب مخاطب , پست ها و اخبارشان مورد تایید سایت گلزاریا نمیباشد.

  5. در صورت کپی گرفتن مطلب از سایتهای معتبر خبری حتما منبع در پایان مطلب قرارداده شود و به سایت منبع لینک داده شود.

  6. تمامی مطالب کپی گرفته شده بایست یک بار خوانده شود . و اگر جمله یا کلمه تحریک کننده , حاشیه ساز, غرض ورز و هر جمله یا واژه ای که موجب تحریک طرفداران و حاسدان محمدرضا گلزار میگردد باید حذف گردد. در این صورت یعنی در صورت تغییر در متن , نوشتن منبع الزامی نیست .

  7. هر نویسنده باید متعهد باشد که طرفدار باشد یعنی از حواشی و شایعات به منظور بازدید بیشتر استفاده نکند .

  8. از به کار بردن الفاظ و کلمات غیر عرف در نظرات یا مطالب و پست ها باید جلوگیری شود .

  9. هر نویسنده موظف است مطلب ارسال شده خود را یک بار چک کند و از لحاظ آرایش متن , اصلاحات لازم را انجام دهد.

  10. سایت گلزاریا با توجه به مرکز توجه قرار گرفتن و محبوبیت خاص خود بین طرفداران , الگو قرار گرفته است . لذا حساسیت ها ی لازم برای تمامی پست ها و عکس ها و فیلم ها باید صورت بگیرد و در صورت دیدن مشکل باید به مدیریت اطلاع داده شود .

  11. هر نویسنده متعهد است , اگر به هر دلیل، دیگر قادر به نویسندگی در سایت گلزاریا نبود , به رسم طرفداری , پست هایش را پاک نکند و سایت آپلود را ریمو نکند . پست ها قابل بازگردانی هستند .

  12. هر نویسنده موظف است , سایت گلزاریا را سایت خود بداند اما این نکته را در نظر بگیرد که سایت گلزاریا با سیاست مدیریتی الهه فاخته اداره میگردد. لذا سرخود نباید کاری را انجام دهد . اگر نظر یا پیشنهادی دارد باید حتما و حتما به مدیریت اطلاع دهد در صورت موافقت مدیریت , با هماهنگی و مشورت تغییرات یا پیشنهادات صورت میگیرد .

  13. هر نویسنده موظف است قسمت آموزش را به دقت مطالعه کند و در صورت مشکل داشتن در ارسال پست ها به نویسندگان قدیمی تر مراجعه کند .

  14. با توجه به پیشرفت و توسعه سایت گلزاریا , طبیعتا حاسدان و دشمنانی برای سایت گلزاریا همیشه به بدگویی و بدخواهی می پردازند . نویسنده سایت گلزاریا موظف است نسبت به اراجیف و حواشی سایت گلزاریا و محمدرضا گلزار بی تفاوت بوده و در صورت درمانده شدن از آزارها به مدیریت اطلاع دهد تا مدیریت مثل همیشه , کاری کند که دشمنان گلزاریا و گلزار جرات زیاده روی نداشته باشد .

  15. نویسندگان باید هوای یکدیگر را داشته باشند اما در راس همه نویسندگان سایت گلزاریا و مدیریت قرار گرفته است . یعنی سایت گلزاریا در اولویت حمایت قرار دارد . و اگر ایجاد کننده سایت گلزاریا را قابل دانستید هوایش را داشته باشید .

  16. مدیریت سایت گلزاریا , الهه فاخته , بخاطر مقاومت در برابر حواشی , دشمنان زیادی دارد و بالطبع حرف و حدیث های دروغ و تحریک کننده برای ایشان پخش میشود . سعی کنید تا جایی که میشود جنگ نکنید اما در صورت توهین به گلزاریاو شخص محمدرضا گلزار مقتدرانه و جدی دفاع کنید . چرا که سایت گلزاریا خواسته یا ناخواسته با اسم فاخته شناخته شده است و تمام نویسندگان آن هم به اسم سایت گلزاریا Realgolzaria شناخته میشوند . لذا خواهشمند است تذکر ها و تلنگرهای مدیریت را جدی گرفته و به منظور بد نگیرید . چرا که هدف همه ما طرفداری است .

  17. هدف ما فقط و فقط شخص محمدرضا گلزار است . خانواده ایشان برای ما قابل احترام هستند اما فقط و فقط از شخص محمدرضا گلزار حمایت میگردد. هر گونه شلوغکاری و ایجاد اغتشاش از جانب خانواده یا اقوام یا دوستان محمدرضا گلزار به منظور بد جلوه دادن طرفداران و شخص محمدرضا گلزار تلقی می گردد. به جز پدر و مادر گرامی محمدرضا گلزار که اگر ما را به رگبار تهمت و ناسزا بگیرند , این ما هستیم که باید رضایتشان را جلب کنیم . چون زاده سوپر استاری به نام محمدرضا گلزار هستند .

  18. این تعهد نامه در 17 بند نوشته شده است . و خواندن آن به منظور پذیرفتن آن است . در صورت تغییرات و اضافه شدن بند جدید حتما در انجمن اعلام میگردد و نویسندگان موظف هستند تعهد نامه جدید را بخوانند .


  19. از این که در حمایت از سوپر استار عزیز کشورمان نهایت تلاش خود را میکنید , نهایت تشکر را دارم .
    به امید سربلندی ایران و ایرانی
    مدیریت سایت گلزاریا
    الهه فاخته
    یا حق !


امضای کاربر : سایت شعر و دلنوشته و دکلمه 
www.elahefakhteh.ir
سه شنبه 01 مهر 1393 - 16:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از fakhteh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: havadar4 &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند