زمان جاری : چهارشنبه 06 تیر 1403 - 4:19 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



محمدرضا گلزار,سایت گلزاریا
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 197
نویسنده پیام
fakhteh آفلاین


ارسال‌ها : 903
عضویت: 27 /7 /1392
سن: 27
تشکرها : 1475
تشکر شده : 1780
طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار جواهریان

طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار جواهریان



ماجرای طلاق رامبد جوان و ازدواجش با نگار جواهریان : ماجرا به بهمن ۹۳ باز میگرده،پس از اینکه رامبد جوان با نگار جواهریان وارد رابطه شد، همسر او سحر دولتشاهی از وی درخواست جدایی میکند. ظاهراً نگار و رامبد هنوز رسماً با یکدیگر ازدواج نکرده بودند اما در انظار عمومی با هم چند باری دیده میشوند . !


رامبد جوان که چند وقت گذشته مهمان برنامه زنده “بعضیا” از شبکه سوم سیما با اجرای علی ضیا بود در بخشی از برنامه در پاسخ به سوال مجری که از وی خواست در مورد زندگی شخصی و زناشویی اش (طلاق) توضیح دهد چنین پاسخ داد :
ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.
این هنرمند یادآور شد : برخی منطق عجیبی می‌آورند که خیلی بامزه است. در برخی کامنت‌ها خوانده ام که افراد نوشته اند «یعنی چه همه جای دنیا مردم درباره زندگی آدم‌های محبوب سوال می‌کنند و آنها هم جواب می‌دهند». فرهنگ ما فرق می‌کند. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم‌هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد و لاغیر.


نگار جواهریان بازیگر زن که در ماههای اخیر بعنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در کنار بازی در سینما سابقه فعالیت در تلویزیون و تئاتر را هم داشته است..نگار جواهریان در تئاتر بیشترین سابقه همکاری را با امیررضا کوهستانی داشته است؛ “خون خشک سبزی تازه”، “۱۷ دی کجا بودی”، “ایوانف” و “دیوار چهارم” چهار نمایشی از امیررضا کوهستانی بوده اند که جواهریان در آنها بازی داشته است.جواهریان اما بعد از اجرای “دیوار چهارم” که جدودا سه سال قبل اجرا شده بود کار نمایشی دیگری نداشت.این بازیگر به تازگی در مطلبی که در صفحه اجتماعیش قرار داده دلیل همکاری با کوهستانی و عدم همکاری با کارگردانی دیگر در تئاتر توضیحاتی داده است.وی می گوید: خیلی وقت ها فکر می کنم این شکلی که در کارهای امیررضا کوهستانی بازی کرده ام، دیگر نمی توانم با یک کارگردان دیگری تکرار کنم… «ایوانف» یک نمایش زنده است، باز هم اجرایش می کنیم در جاهای مختلف… یعنی یک موجودی است که برای خودش رشد می کند، نفس می کشد و می چرخد




امضای کاربر : سایت شعر و دلنوشته و دکلمه 
www.elahefakhteh.ir
جمعه 07 آبان 1395 - 21:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار تنها سایت گلزاریای واقعی ست محمدرضا گلزار ,سایت رسمی گلزاریا برای محمدرضا گلزار منعکس کننده اخبار کامل فیلم ها و سریال محمدرضا گلزار که عکس ها و پشت صحنه ها بصورت دانلود و اخبار اکران فیلم های رضا گلزار را اطلاع رسانی می کند