loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

بازی گلزار  آتش بس   تهمینه میلانی: موضوع ، باید خودش را به من تحمیل کند و مرا به ساخت ادامه فیلم ها تشویق کند. به نقل از سایت گلزاریا ، طی مقاله قبلی که حضور محمدر

RG بازدید : 587 جمعه 22 آذر 1392 زمان : نظرات (0)

بازی گلزار  آتش بس

 

تهمینه میلانی: موضوع ، باید خودش را به من تحمیل کند و مرا به ساخت ادامه فیلم ها تشویق کند.

  • به نقل از سایت گلزاریا ، طی مقاله قبلی که حضور محمدرضا گلزار در آتش بس 2 را 10 درصد اعلام کرد اکنون عدم حضور محمدرضا گلزار عزیز را به طور جدی و کامل اعلام می دارد .

  • تمام کسانی که در پروفایل سرکار تهمینه میلانی بازی کردن محمدرضا گلزار در آتش بس را گدایی کردند جز طرفدارنماها هستند و دشمنان اصلی محمدرضا گلزار هستند . محمدرضا گلزار نیازی به التماس بقیه نداره ، اگر بخواد انتخاب می کنه ، اگه نخواد انتخاب نمی کنه . پس سفه عقلانی که به تحریک وبلاگ های زرد معرفی شده به ایشون پیام های توهین آمیز ارسال کرده اند به هیچ عنوان طرفدار محمدرضا گلزار نیستند .


  • دوستان عزیز گلزاری لطفا وارد مسائل خصوصی محمدرضا گلزار نشوید و ایشان را با زورگویی های وبلاگ های زرد اعلام شده تحت فشار قرار ندهید . ایشان یک انسان عاقل با عقل سلیم هستند . دلیل عدم حضور خصوصی است و یکی از دلایل همانطور که قبلا گفته شد مشغله کاری محمدرضا گلزار عزیز است . از دادن پیام های بی ربط و نا مربوط به سرکار تهمینه میلانی جدا خودداری فرمائید . و با وقار اجازه ندهید حرفهای احمقانه تحمیل شده وبلاگ زرد ..........و مشابه لکه ننگی برای آبروی محمدرضا گلزار باشد . ما طرفدار هستیم نه وکیل وصی محمدرضا گلزار

کارگردان فیلم «آتش بس» که این روزها در تدارک ساخت بخش دوم این فیلم است می گوید: داستان«آتش بس 2» ربط مستقیم به فیلم آتش بس 1» ندارد و شخصیت ها ی آن با آنکه در ابتدای شکل گیری ، شباهت بسیاری به شخصیت های فیلم آتش بس 1 داشتند ، اما به مرور ودر طول بازنویسی های متعدد تغییر کردند. در واقع در فیلم نامه ی جدید ، تنها از قالب طنز و اسم آتش بس برای ادامه طرح معضلات اجتماعی و روانشناختی جامعه بهره گرفتیم . به بیان دیگر نام آتش بس به عنوان یک تیتر برای پایان دادن به روابط متفاوت و غلط خانوادگی واجتماعی است . در واقع آتش بس به معنی آن است که به این جنگ بی ثمر پایان دهیم و برای بهتر شدن روابط ، با تکیه به تجارب و مباحث علمی در بهبود وضعیت خانوادگی ، روانی و اجتماعی خود تلاش کنیم .

کارگردان فیلم «سوپر استار» در توضیح بیشتر به خبرنگار «بانی فیلم» می گوید: خیلی پیشتر در خصوص موضوع داستان فیلم «آتش بس»، با مشاوره با یکی از روانپزشکان صاحب نام ایرانی 4 طرح فیلم نامه ، که داستان و کانسپت متفاوتی داشتند نوشته بودم، نوشته اول با کانسپت آشنایی با کودک درون فیلمی شد که به تولید رسید، و شما به نام اتش بس 1 دیدید . داستان دوم در خصوص مفهوم خوشبختی در زندگی مدرن امروزی در جامعه نیمه سنتی و نیمه مدرن است. موضوع فیلم نامه سوم در مورد خانم های جوانی است که به زعم جامعه و خانواده از سن ازدواج ایشان گذشته است و به عناوین مختلف تجت فشار خانواده و جامعه قرار دارند و فیلم نامه ی چهارم در مورد نوجوانانی است که بدلیل تفاوت نگرش در نسل ها ، مشکلات و جنگ های بی ثمری با خانواده ی خود دارند .

طرح تمام این فیلم نامه ها نوشته شد. و با تحقیق مفصل و کارشناسی روانشناختی ، به نتیجه رسید .

تهمینه میلانی در توضیح بیشتر در خصوص اینکه آیا ساختن ادامه این فیلم "آتش بس 2 "

  

 

تهمینه میلانی در توضیح بیشتر در خصوص اینکه آیا ساختن ادامه این فیلم "آتش بس 2 "برای فتح گیشه است می گوید: کارگردانی نیستم که صرفاً برای فتح گیشه فیلم بسازم. من و همسرم در فیلم هایی که می سازیم ، به مخاطب فکر می کنیم و همواره سعی در جلب توجه مخاطب هستیم و هرگز صرفا برای گیشه فیلم نساخته ایم. اما در هر صورت فیلم های ما، اغلب این شانس را داشته است که در گیشه هم موفق باشد ، چرا که در تمام این فیلم ها به ارتقا سلیقه و نظر مخاطب اندیشیده و تلاش بسیاری کرده ایم تا هم از لحاظ فنی (دکور، فیلمبرداری، صدابرداری و ...) و هم از نظر بازی های خوب و هم از لحاظ موضوع و محتوای داستان قدمی فراتر از فیلم های قبلی برداریم .

او در خصوص اینکه آیا ادامه ساخت فیلم «آتش بس» می تواند همان موفقیت را تکرار کند می گوید: نمی توانم پیش داوری کنم. این امر ، به مجموعه شرایط اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، اکران و صد البته به عوامل فیلم بستگی دارد.

تلاش ما در فیلم" اتش بس 2 "اینست که نشان بدهیم جنگ در خانواده و جامعه را باید تمام کرد و آتش بس داد ، تا با بکارگیری عقل ، خرد و تجربه راه را برای گفتکو و یافتن را ه حل باز کرد .معتقدیم بسیاری از ارتباطات امروز در جامعه نیازمند کارشناسی است. وقت آن رسیده است که به ارتباطات غلط و ویرانگر که حاصلی جز تخریب و اتلاف انرزی ندارد ،پایان و آتش بس داد .

امیدواریم یک روز شرایطی فراهم شود تا یک فیلم طنز سیاسی هم در این زمینه بسازیم و با ساخت آن همه ی گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی را تشویق به آتش بس کنیم به این معنی که این مملکت متعلق به همه گروههای فکریست. ساخت چنین فیلمی با این مضمون آرزوی مااست ، که شایدبا نام آتش بس دیگری ، یک روز آن را بسازیم .

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا فیلم های موفقی چون «دیگه چه خبر» و «سوپراستار» دنباله نداشتند می گوید: برای ساخت یک فیلم ، موضوع آن باید به من انگیزه بدهد و مرا به تشویق وا دارد .معمولا راجع به ساخت یک فیلم جدید از پیش تصمیم گیری نمی کنم ، منظورم اینست که باید موضوع خودش را به من تحمیل کند ، نه اینکه از پیش با توجه به موفقیت یک فیلم در گیشه، بخواهیم که قسمت دوم آن را بسازیم .
البته فیلمی همانند «سوپراستار» می توانست ادامه پیدا کند و با تغییر شخصیت در مورد سوپر استار های ورزشی و سیاسی فیلم های جدیدی ساخته شود ، اما هنوز ایده ی جذابی در این زمینه به فکرم نرسیده است . البته سالها پیش با خانم ماهایا پطروسیان به دلیل تجربه ی موفق همکاری ، بر روی فیلم نامه جدیدی که می توانست ادامه ی منطقی فیلم «دیگه چه خبر» باشد ، مدتی بحت کردیم و من روی آن کار کردم. اما به دلیل گرفتاریهای متعد ی که برای هر دوی ما پیش آمد به نتیجه مطلوب دست پیدا نکردیم .

کارگردان فیلم "یکی از مادو نفر "درجواب سوال ما در مورد دعوت به همکاری از بازیگران وعوامل پشت صحنه ی فیلم آتش بس 1 گفت : تلاش بسیاری شد ، تا از بسیاری از بازیگران وعوامل صحنه و پشت صحنه دعوت به عمل بیاید ، اما متاسفانه همیشه شانس با ما یار نیست وبسیاری از این دوستان و همکاران درگیر پروژه های دیگری هستند ، به همین جهت ، به احتمال زیاد فیلم آتش بس 2 با گروه جدیدی ساخته خواهد شد ، که البته با توجه به مضمون جدید آن ، تاثیر منفی بر فیلم نخواهد داشت .
.
کارگردان فیلم دوزن ادامه می دهد: فیلم نامه «آتش بس 2» در عین داشتن قالب طنز ، بسیار کاربردی است و می تواند ، راه را برای گفتگو میان زوج های جوان و میانسال جامعه باز کند . تلاش ما اینست که با طرح موضوع این فیلم، آیینه ای را از زندگی ، مقابل مخاطبان بگذاریم تا اشکالات روابط خانوادگی و اجتماعی خود را در این آیینه ببینند.

این مصاجبه که توسط خانم معصومه جلالی انجام گرفته است ، بزودی در بانی فیلم به چاپ خواهد رسید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .