loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

مصاحبه با گلزار بانی فیلمQ گفت وگو با محمدرضا گلزار،به بهانه انتخاب در نظر سنجی سایت بانی فیلم گلزار: طرف مردم ایستاده ام بانی فیلم آنلاین:گروه سینمای ایران-علیرضا پورصباغ: مروری به فیلم

toghi بازدید : 628 پنجشنبه 02 آبان 1392 زمان : نظرات (0)

مصاحبه با گلزار بانی فیلم

Q

گفت وگو با محمدرضا گلزار،به بهانه انتخاب در نظر سنجی سایت بانی فیلم

گلزار: طرف مردم ایستاده ام

گلزار: طرف مردم ایستاده ام

بانی فیلم آنلاین:گروه سینمای ایران-علیرضا پورصباغ: مروری به فیلم های كارنامه محمدرضا گلزار نشان دهنده این نكته است كه اغلب این آثار با توفیق تجاری مواجه شده اند. در واقع گلزار یكی از چهره های برتر اقتصاد سینمای در یك دهه اخیر است . بازیگری كه مردم دوستش داشته اند و به خاطر این علاقه حتی به تماشای فیلم های معمولی اش نیز نشسته اند. خیلی ها در آرزوی رسیدن به جایگاه سوپراستاری در سینما تلاش كردند وعده ای هم متوهم شدند كه چنین جایگاهی دارند .در مورد گلزار اما به نظر می سد هم اتفاق نظر دارند كه او سوپر استاری موفق و محبوب است. بعد از نظر سنجی جنجالی در سایت روزنامه بانی فیلم که میان 12 بازیگر انجام شد محمدرضا گلزار توانست رتبه نخست را کسب کند و با میزان رای 127611 در جایگاه نخست بایستد. چنین اتفاقی باز هم یک اصل مهم را ثابت کرد که ذائقه سوپر استاردوستی مخاطب ایرانی را نمی توان از او گرفت . به همین بهانه و لطف مخاطبینی که در این سنجی شرکت کردند فرصتی پیش آمد تا با ستاره ای که در نظر سنجی ها در جایگاه نخست ایستاد گفت و گو کنیم .

REZA GOLZAR

  G  در نظر سنجی روزنامه بانی فیلم محمدرضا گلزار رتبه نخست را به دست آورد. از این انتخاب مردم چه حسی دارید.

    G باید درهمین گفتگویی که تقریبا پس از دو سال محقق شده از همه آنها  تشکر کنم . مردم مهربان و دوست داشتنی که  لطفشان همیشه شامل حال من شده  و همراه من بودند. همچنین دوست دارم تشکر ویژه ای از گروه گلزاری ها بکنم . باید بدانند که عاشقانه دوستشان دارم . در ضمن برای همه کسانی که در این نظر سنجی به من رای ندادند هم احترام زیادی قائلم چون من و همکارانم  عضو یک خانواده ایم.

 G  اشاره کردید این گفتگو پس از دو سال نیم امکانش فراهم شده است سئوال اساسی من این است که پس از ساخت ایران ، غیبت طولانی داشتی،  طبیعتا عده ای می خواهند در مورد غیب شما و حضور نیافتن در آثار سینمایی مطلع شوند .

    G البته عمر این غیبت تقریبا بیشتر از یکسال و چند ما ه  نیست . پس از اتمام مجموعه ساخت ایران مدتی آمریکا بودم، سپس رفتم لندن، که در آنجا دوره ای را گذراندم، که سر فرصت راجع به این دوره صحبت   خواهم کرد. بعد از لندن هم مدتی در کشور امارات بودم. حالا هم که بصورت جدی مشغول خواندن فیلمنامه هایی هستم که به من پیشنهاد شده است.

  G   در آن مقطع در خبرها آمده بود كه قرار است در فیلم مسعود كیمیایی بازی كنید. حتی سر صحنه فیلم «متروپل» هم حاضر شدید؟

    G ـ زمانیكه پیشنهاد بازی در متروپل مطرح شد تازه به ایران بازگشته بودم. مشغله كاری زیادی داشتم و در نهایت شرایط به گونهای رقم خورد كه نتوانستم در خدمت آقای كیمیایی باشم. امیدوارم روزی افتخار همكاری با ایشان نیز نصیب من شود.

  G    از کشورهای دیگر هم پیشنهاداتی داشتید ؟

    G بله از کشورترکیه و کشورهای عربی  چند پیشنهاد مهم داشتم. دو تا پیشنهاد هم در آمریکا داشتم. ولی به دلایلی این پیشنهادها را نپذیرفتم...

  G  در این مدت فیلم نامه هم نوشتید، کار جدیدی در دست دارید؟

    G دارم ...  در مدتی که خارج از ایران بودم قصه ای در ذهنم شکل گرفت  که به تدریج تکمیلش می کنم ، داستان مردی است که با داشتن یک پسر و دختر از همسرش جدا شده و مجبور به ترک کشور است .... این مهاجرت و مشکلاتش در خارج از کشور داستان این فیلم است ....

 

متن کامل مصاحبه با فرمت PDF

PDF بانی فیلم  ... روی تصویر کلیک کنید 

متن کامل مصاحبه در مجله گلزاریا نیز قرار داده شده است . شماره 1و2


  G         


منبع :بانی فیلم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .