loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

دلنوشته محمدرضا گلزار    حرف هایی با خدای کودکی کودکی تک تک ما٬از لحظه های شیرین عید پر است و هیچ روزی توان ندارد با اول فروردین شمسی٬هماوردی در زیبایی و نیکی داشته باشد.خدا با

toghi بازدید : 469 پنجشنبه 02 آبان 1392 زمان : نظرات (0)

دلنوشته محمدرضا گلزار

 

 حرف هایی با خدای کودکی

کودکی تک تک ما٬از لحظه های شیرین عید پر است و هیچ روزی توان ندارد با اول فروردین شمسی٬هماوردی در زیبایی و نیکی داشته باشد.خدا با بهار٬خودش را به شفاف ترین شکل ممکن نشانمان می دهد و بهانه ی خوشحالی بی دریغ روزهای بهار همین است.حس می کنیم راه مسدود تنفس دوباره باز شده و شاخه های خشکیده به معجزه خاک دوباره جان گرفته اند.

رنگ مورد علاقه خدا به سرشاخه همه درختان کشیده می شود و دست قدرتمند طبیعت٬هماهنگی جذاب کوه ها و صحراها را رهبری می کند.به رسم معهود ایرانیان٬ کینه رنگ می بازد و همراه فصل نو٬نگاه نو و سلام نو شکل می گیرد.

در یک آن همه چیز از حرکت می ایستد.لحظه ای تاریخی فرا می رسد.همه ایرانیان در نقطه نقطه خاک دنیا٬ به شکوهی وصف ناشدنی٬ در کنار سفره ای می نشینند که آیه های خدا در آن پر است.همه از خداوند سلامتی می خواهند٬جاودانگی می خواهند و کامرانی طلب می کنند.آن هم نه فقط برای خود٬ که برای تک تک همنوعان٬همکیشان و هم وطنانشان.

مردمی که عاشقانه دوست می دارمشان از همیشه خندان تر و خوشروتر می شوند و مجال می یابند زیبایی های ایران را از نزدیک به تماشا بنشینند.

آرامش که تحفه ی ابرها و بادهاست٬ می آید که تلخی نگرانی ها و اضطراب ها را بشوید.مادرها در کنار پدرها٬ کودکان در کنار هم و همه زیر سایه کهنسالان از هوای خوش بهار استشمام می کنند و شهر٬دیگر گونه دوست داشتی می شود.

آرامش٬مسیر خانه ها را به هم نزدیک می کند٬لحن هارا ملایم تر می کند٬وقت بیشتری دست می دهد تا به آسمان نگاه کنیم و زمان برای ستاره شمردن کم نمی آید.

به یاد می آوریم خدا به ما توان داده تا مهر٬ مبنای ارتباطمان باشد و بی دریغ همدیگر را دوست بداریم.سپاس بگوییم که قدرت زندگیمان بخشیده و نعمت دستگیری از ضعیفانمان داده.

خدا همان خدایی است که کودکی مارا از شیرینی یکرنگی پر کرد و مرض بی دوای دو رویی را از ما دور کرد.

لحظه ای که دیگران نقاب به چهره می زنند٬ خوشا آزادگی و یکرویی٬چه موهبتی بزرگ تر از اینکه در مقابل یکرنگی مردمی که تورا دوست می دارند٬ چونان آنان باشی و در مهر٬ خود را همراه و هم مسیر آنان بدانی؟

خدایا!همه را چنین آزاده بدار و بر آنان که چنین نیستند٬ طعم خوشش را بچشان.

این متن قشنگ دست نوشته محمدرضا گلزار هست که در مجله ی شهرزاد به چاپ رسیده بود….امیدوارم همگی از این دست نوشته زیبا لذت ببرید….البته مطمئن هستیم همینطور هم خواهد شد….

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .