loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

اکران فیلم سلام بمبئی,محمدرضا گلزار, قربان محمدپور کارگردان فیلم \\"سلام بمبئی\\" که چند روز پیش گفته بود مداحان بعد از دیدن این فیلم مشکلی نخواهند داشت، اما ....

RG بازدید : 198 یکشنبه 28 شهریور 1395 زمان : نظرات (0)

اکران فیلم سلام بمبئی

 

اعتراض كارگردان " سلام بمبئى " به تعويق اكران فيلمش .


قربان محمدپور کارگردان فیلم "سلام بمبئی" که چند روز پیش گفته بود مداحان بعد از دیدن این فیلم مشکلی نخواهند داشت، بعد از به تعویق افتادن اکران فیلمش متنی اعتراضی در اینستاگرام منتشر کرده و به صراحت گفته ......

 

اعتراض كارگردان " سلام بمبئى " به تعويق اكران فيلمش .
قربان محمدپور کارگردان فیلم "سلام بمبئی" که چند روز پیش گفته بود مداحان بعد از دیدن این فیلم مشکلی نخواهند داشت، بعد از به تعویق افتادن اکران فیلمش متنی اعتراضی در اینستاگرام منتشر کرده و به صراحت گفته دلیل تعویق اکران "سلام بمبئی" ترس از واکنش مداحان است.

این فیلم سال گذشته در هند با حضور بازیگران ایرانی و هندی ساخته شد و قرار بود از آبان‌ ماه و بعد از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا روی پرده برود، اما برخی مداحان نسبت به این اتفاق واکنش منفی نشان دادند.

بعد از شایعه تعویق اکران این فیلم، حالا کارگردان فیلم با انتشار متنی در اینستاگرام این خبر را تایید کرده است. او نوشته برای ساخت "سلام بمبئی" دو سال تلاش شبانه ‌روزی کرده و بارها ناامید شده است

برای دریافت پروانه ساخت و برای ساختش التماس كردم یك وام دویست میلیونی بهم بدن كه ندادن و همه یك عقیده داشتند كه محال است من بتوانم "سلام بمبئی" را در بالیوود بسازم. با لطف و یاری پروردگارم "سلام بمبئی" رو درجه یك ساختم و مسئولین با دیدنش حیرت كردند از ساختار زیبا و تاثیر گذاری اش و بازی استثنائی رضا گلزار.

او سپس به روند دشوار دریافت پروانه نمایش اشاره کرده و نوشته که چهار ماه او را برده‌اند و آورده‌اند تا مجوز نمایش صادر شده است. محمدپور تعویق اکران را هم این‌طور توضیح داده است: بعد مانع اكران "سلام بمبئی" در تابستان شدند و منو مجبور به ٢٣ مهر كردند و بعد گفتند ١٢ آبان و حالا میگویند آبان رو هم بی خیال چون از ترس و وحشت مصاحبه یك مداح نزدیك است سكته كنند.

کارگردان "سلام بمبئی" در پایان نوشته: به یاری خدای بزرگ ، سینمای ایران منفجر خواهد شد با اكران سلام بمبئی.

به نظر می‌رسد این جدیدترین نمونه برای منتفی شدن اکران یک فیلم از ترس واکنش‌ هاست و این بار اظهار نظر مداحان باعث شده نمایش "سلام بمبئی" عقب بیفتد. برخی رسانه ‌ها نوشته ‌اند این فیلم زودتراز نوروز 96 اکران نخواهد شد.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .