loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

سینماپلاس: نمایش فیلم «شهر موش های 2» این روزها با استقبال مخاطبان مواجه شده است. آیا چنین موفقیتی در انتظار فیلم جدید تهمینه میلانی نیز هست و این کارگردان می تواند با «آتش بس 2&raqu

avisa بازدید : 615 شنبه 19 مهر 1393 زمان : نظرات (0)

سینماپلاس: نمایش فیلم «شهر موش های 2» این روزها با استقبال مخاطبان مواجه شده است. آیا چنین موفقیتی در انتظار فیلم جدید تهمینه میلانی نیز هست و این کارگردان می تواند با «آتش بس 2» به رقابت با شهر موش ها بپردازد؟

 

بقیه در ادامه مطلب.........

گذشت 9 سال بالاخره خیلی از معادلات قبلی فروش فیلم در سینمای ایران را دگرگون کرده است، معادله‌ای که شاید خانم مهندس و آقای نیک‌بین چندان به آن کاری نداشته‌اند.
 
 
گزارش سینماپلاس از اولین اظهار نظر رسمی درباره فیلم «آتش بس 2»
 
آتش بس 2، اعصاب خُرد کن و بی مزه + پژمان جمشیدیِ تکراری
 
 
سینماپلاس: نمایش فیلم «شهر موش های 2» این روزها با استقبال مخاطبان مواجه شده است. آیا چنین موفقیتی در انتظار فیلم جدید تهمینه میلانی نیز هست و این کارگردان می تواند با «آتش بس 2» به رقابت با شهر موش ها بپردازد؟
 
 

سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار

 
به گزارش وب سایت خبری ـ تحلیلی سینماپلاس، در ایران دنباله سازی چندان مرسوم نیست و حتی در میان سریال های تلویزیونی هم موارد موفق چندانی از این کار دیده نمی شود. این روزها فیلم آتش بس 2 خود را آماده اکران عمومی می کند. فیلم سه شب قبل به صورت محدود برای گروهی از دست اندرکاران سینما و رسانه ها اکران شد. «وحید فرازان» از روزنامه نگاران سینمایی و از اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی در مطلبی درباره این فیلم که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته، این فیلم را اثری «اعصاب خرُد کن و بی مزه» توصیف کرده و می نویسد: «شب هفدهم شهریور ۱۳۹۳ در مراسم رونمایی آخرین فیلم خانم «تهمینه میلانی» حضور داشتم. فیلم «آتش بس ۲» خانم میلانی خیلی شبیه فیلم قبلی‌اش بود: «یکی از ما دو نفر» و تقریبا به همان میزان اعصاب خردکن و بی‌مزه؛ البته می‌توان فروش خوبی برای فیلم پیش‌بینی کرد، به خاطر فضای شیک و پیک و بالاشهری فیلم – که خب الان همین قشر هم اگر حال داشته باشند سینماروهای اصلی جامعه ما هستند با توجه به مخارج سنگینی که یک فیلم دیدن جمعی بر دوش خرج‌کن خانواده می‌گذارد - و همچنین حضور ستارگانی که چند سالی است که کم‌فروغ‌ شده‌اند. شاید بشود «بهرام رادان» را ستاره‌ای هنوز به حساب آورد، ولی چهره تلخ «میترا حجار» اصلا مناسب این نقشی که می‌خواهد به نوعی کمدی هم باشد نیست و در کل شیمی این دو آدم در فیلم با هم سازگار نیافتاده است»!
 
جای رضا عطاران در فیلم خالی است 
در ادامه این مطلب درباره دیگر بازیگران فیلم می خوانیم: «در فیلم به نظرم «پسیانی» و «خیراندیش» پرفروغ‌تر از این دو بازیگر ظاهر شده‌اند و شاهد مثال دود از کنده بلند می‌شود. فیلم در مقایسه با «آتش‌بس»(۱۳۸۴) هم چیز تازه‌ای در چنته ندارد، جز چند نصیحت و توصیه تکراری که از زبان روانشناس یا روانکاو فیلم (پسیانی) می‌شنویم، یک بازیگر بانمک پسر با موهای فرفری بور، شنیدن چندتا جک تازه، یک «پژمان جمشیدی» تکراری و «نقره» - پرستار بچه - که نقشش را گوهر خانم با لهجه و اطوارهای شیرازی بازی می‌کند. فعلا (تا اطلاع ثانوی!) سینمای کمدی ـ اجتماعی بدون «رضا عطاران» یک چیزی کم دارد و پایش می‌لنگد. فکر می‌کردم اگر جای رادان، عطاران بود و جای حجار یکی مثل طناز طباطبایی و... خیلی به گرم بودن فیلم کمک می‌شد. بعید می‌دانم موفقیت عالی «آتش بس» سال ۱۳۸۵ در سال ۱۳۹۳ تکرار شود. گذشت 9 سال بالاخره خیلی از معادلات قبلی فروش فیلم در سینمای ایران را دگرگون کرده است، معادله‌ای که شاید خانم مهندس و آقای نیک‌بین چندان به آن کاری نداشته‌اند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .