loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

فرمان آرا: علاقمندم فیلمم در اکران عید فطر روی پرده بیاید        «دلم می خواد»؛ بازگشت خالق «خانه ای روی آب» پس از 4 سال کارگردان بهرام فرزانه نویسنده

RG بازدید : 558 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 زمان : نظرات (0)

فرمان آرا: علاقمندم فیلمم در اکران عید فطر روی پرده بیاید

 

«دلم می خواد»؛ بازگشت خالق «خانه ای روی آب» پس از 4 سال کارگردان بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدت هاست نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص در می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزاند. ولی این همه ماجرا نیست...

هشتمین ساخته بلند سینمایی بهمن فرمان آرا فیلمساز شاخص و برجسته سینمای ایران در دولت تدبیر و امید جلوی دوربین رفت. فرمان آرا که فعالیت سینمایی اش در سال های پس از انقلاب را در دولت اصلاحات و با فیلم درخشان «بوی کافور، عطر یاس» آغاز کرد، در زمان مدیریت جواد شمقدری اعلام کرد تا پایان دوران دولت دهم فیلم نمی سازد. عهدی که فرمان آرا به آن وفادار ماند و ترجیح داد چهار سال از فیلمسازی فاصله بگیرد. با پایان دولت احمدی نژاد و روی کار آمدن حسن روحانی و بازگشت امید و نشاط به جامعه، فرمان آرا نیز تصمیم گرفت فیلم تازه ای را مقابل دوربین ببرد. در حالی که اغلب فیلم های فرمان آرا براساس فیلمنامه ای که خودش نوشته ساخته می شدند، این فیلمساز این بار از نوشته یک فیلمنامه نویس جوان استفاده کرده است. فرمان آرا طرحی را برای امید سهرابی تعریف کرده و سهرابی براساس این طرح فیلمنامه «دلم می خواد» را به نگارش در آورده است. فرمان آرا که معمولاً با گروه ثابتی کار می کند از رضا کیانیان به عنوان بازیگر اصلی «دلم می خواد» بهره گرفته است. پس از «بوی کافور، عطر یاس»، «خانه ای روی آب»، «یک بوس کوچولو» و «خاک آشنا»، این پنجمین همکاری مشترک فرمان آرا و کیانیان است. در ترکیب بازیگران، چند چهره دیگر که سابقه همکاری با فرمان آرا را دارند به چشم می خورد: رویا نونهالی (بوی کافور، عطر یاس، خانه ای روی آب)، بهناز جعفری (خانه ای روی آب)، فرزین صابونی (خاک آشنا) و مریم بوبانی (خاک آشنا).

فرمان آرا: فیلمم را تا زمان جشنواره نگه نمی دارم بهمن فرمان آرا قصد دارد در اولین فرصت مناسب «دلم می خواد» را اکران عمومی کند. این کارگردان به خبرنگار بانی فیلم گفت: «زمان زیادی تا آغاز جشنواره فیلم فجر باقی مانده و من قصد ندارم فیلمم را برای حضور در جشنواره نگه دارم و ترجیح می دهم فیلمم را اکران عمومی کنم. فرمان آرا در ادامه توضیح داد: «تصمیم به این است که «دلم می خواد» را در اکران عید فطر به نمایش عمومی در آورم. البته این تصمیم من است و نمی دانم تا چه اندازه می توانم به این اتفاق خوش بین باشم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .