loading...

محمدرضا گلزار ♥ گلزاریا

مصاحبه با مصاحبه متفرقه

RG بازدید : 1302 پنجشنبه 25 خرداد 1396 زمان : نظرات (0)

هومن غفاری: من «محمدرضا گلزار» را برای خوانندگی تشویق کردم


در اولین بخش این پرونده سراغ «هومن غفاری»، نوازنده باتجربه ساز درامز، رفتیم و دقایقی را با او گپ زدیم که این نوازنده درباره کارنامه کاری خود و همکاری با خواننده‌های مختلف و همچنین آموزش درامز به محمدرضا گلزار نکات جالبی را بیان کرد.

RG بازدید : 301 دوشنبه 06 دی 1395 زمان : نظرات (0)

سفر سه‌روزه و فشرده «دیامیرزا»، بازیگر بالیوودی، به ایران فرصت گفت‌وگوی مفصل را با او فراهم نکرد؛ بااین‌حال در نشست مطبوعاتی‌اي که برای فیلم «سلام بمبئی» برپا شد، او در کنار محمدرضا گلزار، قربان محمدپور (کارگردان فیلم) و جواد نوروزبیگی حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

RG بازدید : 568 شنبه 01 آبان 1395 زمان : نظرات (0)

 مصاحبه جدید محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار بدون‌شک یکی از نیازهای جریان غالب فیلم‌سازی در سینمای ایران است. هر کشوری که معتقد به صنعت سینماست و سازوکار عرضه و تقاضا را در گردش مالی و اساسا سیستم ستاره‌سازی مورد هدف قرار می‌دهد، به ستارگانی همچون گلزار نیازمند است. هرچند ایران جزء ١٠ کشور دنیاست که سینما از بدو پیدایش خود به آن ورود پیدا کرده، اما واقعیت این است که تا امروز رشد ناهمگونی در شقوق مختلف خود داشته؛ مثلا دخل‌وخرج سینمای ایران با هم هم‌خوانی ندارد، در تکنولوژی و فناوری‌های روز دچار لنگی‌هایی است و ... اما دو عنصر مهم را داراست؛ یکی نیروی انسانی کارآمد و مولد و دیگری تماشاگرانی بالقوه و بالفعل.

جدا از بحث جامعه‌شناسانه و آسیب‌شناسانه، شخص محمدرضا گلزار هم چندسالی است که به‌اصطلاح پوست‌ انداخته و رویه خود را در نمایش هنر بازیگری تغییر داده است. در پنج سال اخیر نوع انتخاب‌های نقش‌ها و گزیده‌کاری‌اش گواه این مدعاست. بنابراین برای مقوم‌ شدن بنیه سینما، چه در بحث گیشه و چه از جنبه‌های هنری، بررسی چنین پدیده‌هایی ضروری به‌نظر می‌رسد

 

 

avisa بازدید : 421 پنجشنبه 27 آذر 1393 زمان : نظرات (0)

 گفتگوی ویژه این هفته با مربی بدنساز تیم ارتعاشات
محمدرضا گلزار: هرگز به دنبال پول نبوده ام


مديرعامل ارتعاشات صنعتي براي اينكه تيمش ازساير رقبا در ليگ واليبال عقب نماند و اسم اين تيم در رديف تيم هاي پيكان و سايپا قرار بگيرد، محمدرضا گلزار، بازيگر سينماي ايران را با عنوان مربي بدنساز به ليست كادر فني تيمش اضافه كرد. گلزار نيز خيلي زود اين پيشنهاد را پذيرفت تا بعد از مدت ها دوري از واليبال، حال مجددا حرفه اي تر از قبل به اين رشته ي ورزشي ادامه دهد. سوپراستار سينماي ايران با قراردادي كه امضا كرده است، براي يك فصل روي نيمكت واليبال ارتعاشات مي نشيند. وي در بازي هفته هشتم اين تيم مقابل بيم مازندران براي اولين بار در تركيب كادر فني تيم قرار گرفت و از نزديك بازي واليباليست هاي اين تيم را نظاره كرد.
آنچه مي خوانيد گفتگوی محمد رضا گلزار ستاره سينماي كشور در رابطه با حضور دوباره اش در ورزش سابق و مورد علاقه اش "والیبال" است.

به اعتقاد اكثر كارشناسان واليبال كشور، حضور يك ستاره سينما در واليبال كمي عجيب به نظر مي رسد. چه عاملي سبب شد كه شما به جمع تيم ارتعاشات صنعتي بپيونديد؟ من خودم را از خانواده واليبال مي دانم. درحال حاضر هم بسيارخوشحالم كه به جمع واليباليست ها برگشته ام. من واليباليست بوده ام و مدت طولاني در تيم هاي پارس خودرو، شيشه و گاز و... كار كرده ام. مدتي هم در باشگاه ديهيم تمرين مي كردم و زير نظر مربياني همانند فرهاد داخم، حسن نبي، فريد صائبي و حيدرخان به تمرين مي پرداختم همچنين در تيم پاس هم بازي كرده ام .

عامل اصلي كمرنگ شدن حضورتان در ورزش حرفه اي چه بوده است؟ اصلي ترين عاملي كه سبب دور شدن من از ورزش شد ورودم به عرصه ي سينما و موسيقي بود و مدتي كه وارد حرفه سينما و موسيقي شدم به طور كلي از ورزش دور ماندم.

 

 


آيا حضورشما در تيم واليبال هنرمندان در پيوستنتان به تيم ارتعاشات نقشي داشته است؟ من ۳ سال به عنوان كاپيتان تيم واليبال هنرمندان مشغول به فعاليت بودم ولي متاسفانه درحال حاضر اين تيم فعاليتش كمتر شده من هم به درخواست آقاي شهيديان مديرعامل ارتعاشات به اين تيم آمده ام و فكر مي كنم سابقه ام در تيم واليبال هنرمندان در تصميم مسئولان ارتعاشات بي تاثير نبوده است.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic

سایت محمدرضا گلزار - گلزاریا

محمدرضا گلزار سوپر استار ایران و ستاره ای محبوب است !

این سایت منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , فیلم ها و سریال ها , کنسرت ها , موزیک های جدید و دانلود , ... محمدرضا گلزار است که با حضور طرفداران اداره می گردد.

اطلاعات کاربری
ویژه نامه .realgolzaria 1.2.3.4 هدیه تولد رضا جان

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 1و2

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

دانلود مجله گلزاریا شماره 3

نایت اسکین

ویژه نامه شماره 4 گلزاریا

نایت اسکین

شماره 4 مجله گلزاریای واقعی

کدهای اختصاصی
گلزاریا در شبکه های اجتماعی
جستجو برای آخرین خبرها از محمدرضا گلزار
جستجو
کد جستجو در وبلاگ با گوگل

در اين سایت
در كل اينترنت
سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

جدیدترین اخبار فیلم و سریال محمد رضا گلزار را در سایت رسمی گلزاریا دنبال کنید !

تمامی فعالیت های موسیقی و ترانه های ریززار بصورت مداوم در این سایت آبدیت می شود.

همچنین کانال آپارات گلزاریا تنها کانال پر بازدید مربوط و مرتبط به گلزار است که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد.

برای دیدن عکس ها , کلیپ ها , بیوگرافی و تمامی فیلم ها و سریال ها و اخبار ایشان از منو سایت استفاده نمایید .